اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
حرف هایی که مدافع حرم به دکتر آب آب زاده زد
دیروز بیماری را ویزیت کردم مجروح از مدافعین حرم درسوریه. وی کارمند بازنشسته فولاد بود و رزمنده دفاع مقدس. بعد بازنشستگی...
شوشان : دکتر آب آب زاده متخصص جراحی گوش و حلق و بینی در خوزستان ، روایت جالبی از مداوای یک مدافع حرم  و گفتگو با وی دارد. به گزارش شوشان ، وی در این باره گفت : دیروز بیماری را ویزیت کردم مجروح از مدافعین حرم درسوریه. وی کارمند بازنشسته فولاد بود و رزمنده دفاع مقدس. بعد بازنشستگی رهسپار عراق شد و بعد ثبات نسبی در اطراف عتبات عالیات ، عازم نبرد پیچیده سوریه شد.

کارش شناسایی دشمن بود.  پس از 80 روز در یک عملیات شناسایی در روز توسط داعشیون ملعون شناسایی و هدف موشک آرپی جی قرار می گیرد و شدیدا مجروح می شود ولی هر طورشده خودش را به نیروهای خودی می رساند.

 حالا اما به چندین عمل در سمت راست بدن ، به علت مشکل گوش به بنده مراجعه کرده بود. گوش اش هم متلاشی بود که توصیه های درمانی را به او کردم.  در آخر یک سوال از این مدافع حرم پرسیدم: درباره شما رزمندگان حرم خیلی چیزها می گویند که مثلا پول کلان میگیرید یا مدافع بشار اسد هخستید و ... در جواب به من پاسخی داد که شاید اساتید عرفان هم این جواب را ندادند.

گفت: دکتر شنیدیه ای می گویند فلانی فیلش یاد هندوستان کرده؟! اینهایی که این چیزها را می گویند هندوستان را ندیده اند و هندوستان ندارند ولی ما داریم ..

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
comment
0
0
comment یعنی چی؟
تفسیرش کنید
comment
خوزستان وطنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment یعنی سایقه 8سال وخاطه جنگ .رشادت وشهادت
comment
نجات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment منظورشان آرزوی شهادت و حفاظت از حرم حضرت زینب و یادآور روز عاشورا در کربلا ست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار