شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۷۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
شوشان: حجت الله درویش پور نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در پیامی به منتخب مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. به گزارش شوشان ، در این این پیام آمده است: 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس هدایت اله خادمی
نماینده محترم مردم غیور شهرستان های ایذه و باغملک

 بدین وسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را از طرف مردم فهیم و همیشه هشیار ایذه و باغملک صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان خواستار توفیق جنابعالی در خدمت به ایران اسلامی به ویژه استان محروم خوزستان و مردم نجیب ایذه و باغملک می باشم.

بی شک تجربه مدیریتی و توان حضرتعالی در آینده، نقش مهمی در حل مشکلات منطقه در بر خواهد داشت، با این وجود اینجانب نیز به سبب دوستی دیرینه با جنابعالی و آرزومندی پیشرفت و آبادانی منطقه در هر زمان و هر کجا لازم باشد، کمال همکاری و همراهی را خواهم داشت. همچنین، بر خود لازم می دانم  از مردم همیشه در صحنه شهرستان های ایذه و باغملک که همواره در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش نموده اند و با حضور پرشور خود در مرحله اول  و دوم انتخابات و خلق حماسه ی پر افتخار دیگری بار دیگر به رسالت تاریخی خود عمل نمودند، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
از خداوند منان، عزت، سربلندی و سلامت مردم عزیز و جنابعالی را خواستارم.
 
دکتر حجت اله درویش پور
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی
 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
2
comment دکتر درویش پور دیگه ایذه نماینده ای بخوبی شما بخود نخواهد دید هر کجا هستی پیروز و سربلند باشی
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
comment
0
2
comment دکتر درویش پور حق نگهدارت باد. واقعا با تمام توان و با صداقت و پاکی تمام برای مردم ایذه و باغملک کار کردی. آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه خداوندی برایتان دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار