شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
اولین دوره المپیاد ورزشی شهرداری اهواز با حضور ورزشکاران حرفه ای در رشته های مختلف در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار می شود.

به گزارش سایت شهرداری اهواز ، به همت معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز اولین دوره المپیاد ورزشی شهرداری اهواز باشرکت 1967 ورزشکار در رشته های گوناگون 15 تا 17 اردیبهشت ماه در بلوار ساحلی کیانپارس برگزار می شود.

امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز در این خصوص گفت: در این رقابتها 703 نفر در قالب 90 تیم در رشته های تیمی و 1264 نفر در رشته های انفرادی حضور خواهند داشت.و از این میان 1146 نفر در بخش آقایان (449 نفر تیمی ، 697 نفر انفرادی)و 821 نفر در بخش بانوان(254 نفر تیمی ، 567نفر انفرادی) به رقابت می پردازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چنین مسابقات ورزشی در این سطح برای اولین بار درشهر اهواز برگزار می شود گفت:در این مسابقات که مجموعا در 25 رشته برگزار می شود در بخش آقایان ، ورزشکاران در رشته های تیراندازی با سلاح بادی(تفنگ و تپانچه) ، بدمینتون ، طناب کشی ، دوچرخه سواری ، کاراته ، ژیمناستیک ، ورزش زورخانه ای ، بادبادک پرانی ، دارت ، فوتسال ، اتومبیلرانی ، موتورسواری ، بسکتبال ، تکواندو ، تیرو کمان ، کونگ فو ، والیبال ، کبدی ، ماهیگیری ، رزمی ، اسکیت و فریزبی به رقابت می پردازند. و در بخش بانوان رقابت ها در رشته های تیراندازی با سلاح بادی (تفنگ و تپانچه) ، بدمینتون ، کاراته ، ژیمناسیک ، بادبادک پرانی ، دارت ، فوتسال ، بسکتبال ، تیرو کمان ، والیبال ، کبدی ، ماهیگیری ، رزمی ، فریزبی ، اسکیت ، طناب زنی و ایروبیک انجام می گیرد.

معاون شهردار اهواز همچنین افزود:این مسابقات با برگزاری مراسم افتتاحیه در روز 15 اردیبهشت ماه آغاز می گردد و با برگزاری اختتامیه در تاریخ 17 اردیبهشت ماه به پایان می رسد و به برگزیدگان هر رشته ورزشی جوایزی اهدا خواهد شد.

آهن جان هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی را توسعه پایدار و فراگیر ورزش در شهر اهواز دانست و افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامت جامعه این مجموعه مسابقات ورزشی تحت عنوان اولین المپیاد ورزشی شهرداری اهواز به منظور ایجاد روحیه نشاط و سلامت عمومی در جامعه ، ترویج ورزش بین خانواده ها و... برگزار می شود.همچنین در حاشیه برگزاری این رویداد ورزشی با نصب سیاه چادر های عربی و بختیاری گروههای هنری و موسیقی نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار