شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: تاكنون 2 هزار و 59 اشتغال استان در سامانه رصد و اشتغال كشور به ثبت رسيده است.

سيدخلف موسوي در نشست كارگروه اشتغال استان كه امروز، 10 تيرماه در محل استانداري خوزستان برگزار شد، اظهاركرد: از سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مختلف مي‌خواهيم كه ميزان ايجاد شده اشتغال خود را در سامانه اشتغال كشور ثبت كنند.

وي افزود: ميزان تعهد اشتغال امسال استان 131 هزار و 721 نفر تعيين شده و در حال حاضر ميزان سهميه تعهد اشتغال كشوري و استاني دستگاه‌هاي مختلف استان مشخص شده است.

موسوي در خصوص مشاغل‌خانگي تصريح‌كرد: ‌كل پرونده‌هاي تشكيل شده در بخش مشاغل‌خانگي استان 26 هزار و 863 نفر پرونده بوده كه همين تعداد نيز به بانك‌ها معرفي و به 8 هزار و 436 فقره از متقاضيان مشاغل‌خانگي به ميزان 353 ميليارد و 595 ميليون ريال تسهيلات پرداخت شده است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان عنوان‌كرد: ‌بالاترين ميزان پرداختي‌ها در بخش مشاغل‌خانگي مربوط به بانك مسكن با 5/61 درصد مي‌باشد و لازم است از بانك‌هايي كه همكاري لازم را در ارايه تسهيلات داشته‌اند، قدرداني كنيم.

در ادامه نشست حامد اكبري، مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) گفت: تعهد اين اداره‌كل در ايجاد اشتغال امسال 10 هزار شغل تعيين شده و ما از مديران بانك‌ها و دستگاه‌هاي كه اين امر دخيل هستند مي‌خواهيم با ما همكاري لازم را داشته باشند.

وي افزود: بيش از 7 هزار پرونده مشاغل‌خانگي آماده و به بانك تحويل داده شده است كه 1202 مورد از اين پرونده‌ها منجر به ايجاد شغل شده است. اما اگر حمايت نشويم، نمي‌‌توانيم به تمام تعهد اشتغال خود در بخش مشاغل‌خانگي عمل كنيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار