شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

شوشان: پارک جزیره اهواز که یکی از محلهای بازی مورد علاقه کودکان دهه 60 اهواز بود برای روزهای نوروز امسال بازگشایی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

پارک جزیره شادی یکی از جزایر کارون در اهواز است که 17 سال قبل به عنوان پارک از آن استفاده می شد اما با بروز مشکلاتی تعطیل و به فضایی نامناسب و متروکه تبدیل شد.

شهردار اهواز در این خصوص از توسعه فضای سبز در اهواز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت اقلیمی اهواز، نیازمند توسعه فضای سبز هستیم تا شهروندان بتوانند از فضای موجود به نحو مطلوب استفاده کنند.

منصور کتانباف، خدمت خالصانه به مردم را رویکرد مهم شهرداری اهواز عنوان کرد و افزود: بزرگترین دغدغه ما، خدمت بیشتر به مردم است تا بتوانیم شهری در خور شان این مردم داشته باشیم.

وی در خصوص پارک جزیره اهواز تصریح کرد: پارک جزیره پس از 17سال بلاتکلیفی ساماندهی شد و هم اکنون پذیرای شهروندان و میهمانان نوروزی است.

کتانباف عنوان کرد: نور پردازی جزایر وسط رودخانه کارون و همه پلهای احداث شده بر روی این رودخانه، رنگ آمیزی جدولها، احداث آبشارهای مصنوعی بر روی پلها، برپایی فرش گل و توسعه فضای سبز شهر اهواز از جمله اقدامات شهرداری اهواز در ساحل کارون برای علاقمندان به فرهنگ، تمدن و طبیعت خوزستان است.

شهردار اهواز عنوان کرد: امسال خوشبختانه همه موارد در استان خوزستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شده تا مسافرانی که این خطه را با همه زیبای هایش برای مسافرت انتخاب کرده اند با خاطره ای خوش به شهر ودیار خود باز گردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار