شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز گفت: مسابقه بين دو تيم استقلال اهواز و فولاد خوزستان بازي بين دارا و ندار بود ولي حق ما شكست نبود.

تيم فوتبال استقلال اهواز در جريان آخرين بازي هفته بيست و هشتم ليگ برتر باشگاه هاي ايران بعدازظهر امروز در ورزشگاه غدير اهواز با نتيجه 3 بر2 مغلوب تيم فولاد خوزستان شد. به گزارش ايرنا، سياوش بختياري زاده كه در پايان اين ديدار در مصاحبه با خبرنگاران گفت : وقتي كه مي گويم بازي بين دارا و ندار بود به آن علت است كه فولاد همه گونه امكانات دارد اما تيم استقلال اهواز هيچ گونه امكاني ندارد به طوري كه بازيكنان ما شب گذشته بجاي اردو ، در خانه خود بيتوته كردند و امروز هم در رستوراني هنگام ناهار به هم ملحق شدند.

وي اضافه كرد: اگر مي گويم حقمان برد بود به اين خاطراست كه ما يك پنالتي را از دست داديم و علي بيگدلي مهاجم ما در تك به تك با دروازه بان فولاد يك موقعيت مسلم گل زني به راحتي را ازدست داد.

بختياري زاده گفت: به نوعي لازم است بگويم بي تجربگي و جوان بودن بازيكنان ما سبب شد تا آنان نتوانند در برابر تيم فولاد خوزستان برنده اين مسابقه شوند. وي به مشكلات مالي تيم فوتبال استقلال اهواز اشاره كرد و افزود: ما در شب بازي با تيم هاي استقلال و پرسپوليس تنها توانستيم بازيكنان خود را به هتل ببريم و از آنان پذيرايي كنيم.

بختياري زاده اظهارداشت: اگر تيم ما پول داشت با همين جوانان گمنام در جريان ليگ از مدعيان بوديم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار