اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
نويد قائدي 
 
تا ديروز و قبل از گرم شدن تنور انتخابات كمتر شهروند اهوازي و مردم شهرستانهاي باوي و حميديه با نام آقايان الباجي،ساري و يوسفي آشنايي داشتند ولي امروز با ياري مردم اين نواحي پيروزي ليست اميد قطعي شد.

 بدون شك اين پيروزي و موفقيت مديون انتخاب فهيمانه و عاقلانه مردم است و بايد آن را پاس داشت.جبهه اصلاحات متحد و يكپارچه عمل نمود و تصميم گرفت،مردم هم مثل هميشه در اين حركت عمومي مردمي همكاري و همياري نمودند .

 در واقع به يمن آبرو و اعتبار جنبش اصلاحات بود كه اين منتخبان طعم اين موفقيت چشيدند و هيچ جاي شك و شبهه اي در اين ميان نيست ، لذا اين بار وظيفه و دين بر عهده منتخبين است تا اداي وظيفه نموده و با همراهي و مساعدت جريان اصلاح طلبي در كل كشور و همچنين با عنايت به مصلحت مردم شريف حوزه هاي انتخابيه خود و توكل به خداي منان حركتي جهادي را آغاز نمايند.

در اين ميان سم مهلك در اين مسير عواملي همچون قوميت گرايي، خودرايي، دنيا طلبي و مال اندوزي، توجه بيشتر به منافع قشر و گروه هاي خاص و كوتاه بيني و سطحي نگري است. نمايندگان محترم مركز استان خوزستان بايد بتوانند الگو و پيشرو اصلاح امور در كل استان باشند بايد با همراهي و مساعدت نخبگان استان و بدور از هر گونه تبعيض و فقط و فقط بر اساس نظام شايسته سالاري و اجراي عدالت به وظايف خود عمل نمايند.

 استان خوزستان نيازمند تحولات اساسي است . نياز به تغيير نگرش و برنامه ريزي هاي دقيق و همه جانبه دارد،بايد بزرگ انديش بود تا بتوان كارهاي بزرگ را به پيش برد، بايد از اتلاف منابع در استان جلوگيري كرد،بايد زير ساختارهاي استان توسعه يابد،اموري مانند بنادر و كشتيراني و خطوط مسافري ريلي،درايي و هوايي بين استان و ديگر كشورها برقرار گردد.

بايد ترانزيت و تجارت بين المللي در استان تقويت گردد،بايد صنايع بزرگ در راستاي منافع استان قدم بردارند و حساب هاي ريالي و ارزي خود را در استان داير نمايند،بايد بيشتر از نيروهاي بومي در مشاغل بهره برده شود،بايد بيشتر امور مشاوره اي و اجرايي توسط بخش خصوصي استان انجام گيرد،بايد بيشتر خريد هاي صنايع در استان انجام شود.

گردشگري در استان بايد سرآمد كشور گردد. در حوزه توليد برق بايد استان صادر كننده اين انرژي باشد. بايد به چهره شهرها رسيدگي و تغيير و تحول بنيادين در آنها صورت گيرد،ايجاد فضاي سبز،رفاه مردمي،مراكز فرهنگي و سراهاي محله و فرهنگسراها در برنامه باشد.

از جوانان فهميم و كارشناس و نخبه بهره بيشتري در امور اجرايي استان برده شود،كشاورزي استان نيازمند تحول است بايد سيستم هاي كشت، امور آبياري و نگهداري و فرآوري محصولات كشاورزي دگرگون شود،بايد امور فرهنگي و اجتماعي استان متحول گردد بايد دهها و صدهها كتابخانه و مركز علمي و فن آوري احداث نمود، بايد كودكان و نوجوانان را با علوم فرهنگي و اجتماعي آشنا نمود.

امور بهداشتي و درماني نيازمند تحول است بايد به بيمارستان هاي بخش دولتي رسيدگي نمود و آنها را توسعه داد و وضعيت مطب پزشكان و نحوه ويزيت بيماران بررسي و نظارت گردد .

قرار نيست مردم تا ابد وامدار و نيازمند افراد و گروههاي خاص بمانند،جوانان كليد توسعه استان هستند بايد به آنان توجه ويژه گردد،بايد روحيه لطافت و شادابي در شهرهاي استان خوزستان تزريق گردد و اين ها همه نيازمند برنامه ريزي و تلاش و همفكري است. در صدر امور تاكيد مي گردد تغيير نگرش كلي در سيستم مديريت اجرايي و برنامه ريزي استان بايد اولين اصل باشد كه انشاا بستر آن ميسر است و نيازمند پيگيري است.

منتخبان مردم بگوش و بهوش باشند مردم به دقت تمامي اعمال و رفتار و نتايج كار آنان را بررسي خواهند نمود و در زمان مناسب پاسخ خواهند و هيچ مصونيتي در كار نخواهد بود و هيچ فرد و يا گروهي نمي تواند يا هر گونه ترفندي مانع تصميم صحيح مردم گردد،كارها زياد و زمان اندك و به سرعت سپري خواهند شد پس قدر لحظه لحظه خود را بدانيد تا پيش مردم رو سفيد باشيد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
123
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
comment
0
0
comment رسانه خود فروخته ؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار