اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مديركل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در طول تاريخ ايران هيچگاه آموزش و پرورش در اولويت برنامه هاي هيچكدام از دولت ها نبوده است.

به گزارش ايرنا محمد تقي زاده يكشنبه در آيين سي و دومين سالروز بزرگداشت مقام معلم در محل تالار طلائيه اهواز اظهار كرد: هيچ تكاملي در جامعه بوجود نمي آيد مگر آنكه اين تكامل در ابتدا در مدارس ايجاد شود.

وي گفت: امروز اگر به معلم و مدرسه توجه نشود بايد فردا هزينه بيشتري را در زندان ها صرف كرد.
مديركل آموزش و پرورش خوزستان افزود:اولويت نخست در دولت بايد رسيدگي به مدارس باشد؛ چالش ها و نارسايي هاي زيادي در آموزش و پرورش مشاهده مي شود كه اين مشكلات ناشي از نبود توجه كافي به جايگاه آموزش و پرورش است.

وي گفت: اگر آموزش و پرورش در اولويت نخست جامعه و دولت باشد در پيشرفت علمي و صنعت مشكلي نخواهيم داشت. وي بيان كرد: آموزش و پرورش خوزستان سال تحصيلي گذشته در دو شاخص ملي رتبه كنكور (ارتقا از رتبه 27 به 21) و آزمون نهايي متوسطه توانست ارتقا يابد هر چند بيشتر توجه اين آموزش و پرورش به بحث هايي مثل پيش دبستاني و كلاس هاي ورزش نيز هست.
تقي زاده همچنين گفت: از سال 1371 تاكنون مطالبات آموزش و پرورش خوزستان كه حدود دو هزار ميليارد ريال است پرداخت نشده كه اگر اين مطالبات پرداخت شود صرف دانش آموزان و آموزش بهتر آنها خواهد شد. طبق قانون سازمان ها و شركت هاي دولتي موظفند ساليانه درصدي را به آموزش و پرورش اختصاص دهند. 

امام جمعه موقت اهواز نيز در اين آيين گفت:معلم به معني انسان سازي است كه به پرورش روح و ذهن هر فرد مي پردازد.

حجت الاسلام و المسلمين مير احمد رضا حاجتي بيان كرد: پرورش روح انسان بسيار ارزشمند است و دنياي غرب از اين مهم غافل است؛ پرورش روح انسان با معلم انجام مي شود.
در اين آيين اعلام شد كه امسال هر داوطلب كنكور در خوزستان موفق به كسب رتبه تك رقمي شود 100 ميليون ريال جايزه خواهد گرفت. در اين آيين از تعدادي از معلمان نمونه و برگزيده تجليل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار