اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
در فاصله سه هفته مانده به‌پایان لیگ دسته اول، تب صعود به لیگ برتر به اوج خود رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته سی و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا به‌طور همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های بالا و پایین جدول مصاف بیم‌ها و امیدها را برگزار خواهند کرد.

فردا از ساعت 17 تیم ماشین‌سازی که در رده دوم جدول قرار دارد، در خانه پذیرای تیم گیتی پسند است تا با غلبه بر این تیم اصفهانی خیال خود را از بابت صعود به لیگ برتر راحت کند و تیم‌های مدعی فقط در فکر کسب مقام سوم باشند.

در دیگر دیدار نیز یک مصاف سرنوشت‌ساز در بابل برگزار می‌شود که طی آن تیم خونه به خونه رده پنجمی، میزبان تیم مس کرمان رده هفتمی خواهد بود، کرمانی‌ها قصد دارند تا با پیروزی در بابل جای میزبان خود را در جدول تصاحب کنند و در مقابل، بابلی‌ها می‌خواهند با کسب این پیروزی خانگی مترصد توقف و تزلزل تیم‌های نفت آبادان و فجرسپاسی بمانند.

در یزد، تیم فولاد این شهر که کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر است، از بخت بد در این هفته میزبان فجرسپاسی است که در رده سوم خیال پایین آمدن و از دست دادن لیگ برتر را ندارد.

گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در سیرجان یک دیدار تشریفاتی و بی‌تأثیر را در مقابل هم برگزار خواهند کرد.

خیبر خرم‌آباد آبادان و ایران جوان بوشهر نیز از دیگر دیدارهای بی‌تأثیر این هفته است و در رفسنجان، مس میزبان تیم پارسه است تا امیدهای خود را برای کسب رده سوم زنده نگه دارد.

پیکان که صعودش به لیگ برتر در این هفته قطعی خواهد شد، در خانه میزبان پاس همدان است تا ضمن غلبه بر این تیم و صعود مستقیم به لیگ برتر، پاس را یک قدم دیگر به لبه پرتگاه نزدیک‌تر کند.

دیدار آلومینیوم اراک و داماش گیلان نیز می‌تواند برای رشتی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار باشد، چراکه گیلان نیز در آستانه از دست دادن نماینده خود در لیگ دسته اول است، و در بندرعباس نیز تیم سقوط کرده آلومینیوم هرمزگان، از نفت مسجدسلیمان پذیرایی خواهد کرد تا جدال بی‌انگیزه‌های لیگ نیز در هفته سی و ششم برگزار شود.

اما در این هفته یک دیدار حساس در آبادان برگزار خواهد شد که سرنوشت جدول را تا حدود زیادی روشن خواهد کرد.

در این دیدار تیم نفت آبادان میزبان شهرداری اردبیل است، آبادانی‌ها در این دیدار باید در مقابل تیمی صف‌آرایی کنند که کاندیدای اصلی سقوط به شمار می‌رود و اگر در میدان آبادان نتواند امتیازی کسب کند، باید غزل خداحافظی را با لیگ دسته اول سر دهد، از همین روی، اردبیلی‌ها حریف‌ آسانی برای طلایی پوشان آبادان نخواهند بود.

نفت آبادان که حالا معجزه‌وار رده چهارم را صاحب شده و صعودش به لیگ برتر در گرو کسب هر 9 امتیاز سه دیدار پایانی است، قصد دارد میخ خود را محکم کوفته و بدون توجه به نتایج سایر دیدارها، به‌عنوان تیم سوم راهی لیگ برتر شود.

شاگردان نادر دست‌نشان اگر در این هفته صاحب سه امتیاز این دیدار خانگی شوند، و در مقابل سایر رقبا امتیاز حساس این هفته را از دست دهند، با خیال راحت‌تری به رشت سفر خواهند کرد.

آبادانی‌ها با پیروزی در این دیدار به داشته‌های زیادی نخواهند رسید و هر چه هست در دو بازی انتهایی نهفته، جایی که داماش فانوس به‌دست در انتظار نفت آبادان به سر می‌برد، و فجر سپاسی نیز علاقه زیادی دارد تا جشن صعود خود را در آبادان برگزار کند.

نفتی‌ها بیش از هر چیز دیگر باید روی مسائل اخلاقی کار کنند تا بازیکنان کم‌تجربه این تیم اسیر حواشی فوتبال نشوند.

تماشاگران آبادانی نیز با اعلام حمایت خود قصد دارند با فوتبال آشتی کنند تا شاید بار دیگر زرد طلایی را در سطح اول فوتبال ایران مشاهده کنند، به همین خاطر چهره ورزشگاه پیر تختی آبادان، متفاوت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و این انتظار می‌رود نفت پس از مدت‌ها خیل مشتاقان دو آتشه خود را بر روی سکوها مشاهده کند.

باید منتظر ماند و دید فردا ساعت 19، جدول لیگ دسته اول چه تغییراتی را به خود خواهد دید، و بیم اسیر چه تیم‌هایی و امید نصیب کدام تیم‌های می‌شود.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال نفت آبادان در ایستگاه سی و ششم لیگ دسته اول، فردا از ساعت 17 میزبان شهرداری اردبیل خواهد بود، نفتی‌ها هم‌اکنون با کسب 55 امتیاز در رده چهارم جدول 20 تیمی لیگ دسته اول جای دارند و در مقابل خود فجرسپاسی 57 امتیازی را برای صعود به لیگ برتر می‌بینند.

تیم صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار خود در آبادان میزبان فجرسپاسی شیراز است.

 گزارش از علی دایلی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار