اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
پس از بررسی های صورت گرفته، مراد شاهونوند دبیر دینی و عربی آموزش و پرورش منطقه الوار گرمسیری اندیمشک به عنوان معلم نمونه امسال استان خوزستان انتخاب و به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت
رئیس اداره آموزش و پرورش الوار گرمسیری اندیمشک گفت: پس از بررسی های صورت گرفته، مراد شاهونوند دبیر دینی و عربی آموزش و پرورش منطقه الوار گرمسیری اندیمشک به عنوان معلم نمونه امسال استان خوزستان انتخاب و به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت.

بهمن احمد زاده اظهار داشت: آموزش و پروش یک نهاد مهم در توسعه و تقویت الگوی اسلامی و انقلابی است و در صورت توجه به ظرفیت این نهاد می‌توان این الگو را به نحوی مطلوب و مناسب در جامعه تقویت کرد.

وی افزود: معلمان نیز منشأ و سرچشمه آگاهی و معرفت افزایی اقشار مختلف اجتماعی به خصوص دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های معنوی جامعه هستند که از گذشته تا کنون و در جهت رشد و بالندگی ایران اسلامی با تمام توان و دقت در مسیر آموزش دانش آموزان و پروش اقشار مختلف جامعه در مسیر خدمت رسانی حرکت کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش الوار گرمسیری اندیمشک عنوان کرد: با تصمیم ستاد بزرگداشت معلم استان خوزستان و پس از معرفی شورای آموزش و پرورش بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، معلم نمونه استان خوزستان انتخاب شده است.

وی گفت: معلم نمونه استان خوزستان در هفته بزرگداشت مقام معلم همراه با دیگر معلمین نمونه استان‌های دیگر کشور با رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش دیدار خواهند کرد.

احمد زاده بیان کرد:  پس از بررسی‌های صورت گرفته، مراد شاهونوند دبیر دینی و عربی آموزش و پرورش منطقه الوار گرمسیری اندیمشک به عنوان معلم نمونه امسال استان خوزستان انتخاب و به دیدار مقام معظم رهبری خواهد رفت.

وی افزود: معلم نمونه استان خوزستان پس از وقوع حادثه برای فرزند خود اعضا بدن او را برای اهدا به بیماران نیازمند در اختیار مراکز درمانی استان گذاشته است و با توجه به اهمیت کار خیر اهدا عضو و توجه به رشد مشارکت عمومی در این بخش این معلم به عنوان معلم نمونه استان انتخاب شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش الوار گرمسیری اندیمشک اظهار کرد: همسر این معلم نمونه بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیز در اسفند ماه سال گذشته و پس از تحمل سال‌ها رنج بیماری و اثرات ناشی از حملات دشمن در هشت سال دفاع مقدس و نائل آمدن به مقام جانبازی به لشکر عاشوریان اسلام پیوسته بود.

وی گفت: امسال با تغییر شیوه انتخاب معلمان نمونه نسبت به سال‌های گذشته، تعیین ملاک‌ها و شاخص‌های آن به مناطق و استان‌ها واگذار شده و پس از سنجش  و برسی های صورت گرفته، این معلم نمونه بخش الوار گرمسیری اندیمشک به عنوان نمونه نمونه استان خوزستان انتخاب و معرفی شده است.

احمد زاده بیان کرد: بخش الوار گرمسیری اندیمشک با داشتن بیش از 100 واحد آموزشی هر سال خدمات گسترده‌ای در حوزه آموزش و تربیت نیروی انسانی شمال استان خوزستان به اقشار مختلف اجتماعی ارائه می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار