اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
 سرپرست اداره آموزش و پرورش ملكان با تایید درگذشت یكی از دانش آموزان روستایی شهرستان در اردوی مدرسه گفت: ناهیده فیوضی دانش آموز كلاس پنجم مدرسه شهید كلانتری روستای كوره بلاغ ظهر دیروز (یك شنبه) بر اثر سُر خوردن و افتادن روی زمین جان خود را از دست داد.

احمد افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اردوی دانش آموزی در روستای شیروانشاهلو از طرف مدرسه شهید كلانتری روستای كوره بلاغ ترتیب داده شده بود كه متاسفانه ناهیده فیوضی به خاطر افتادن روی سنگ جان خود را از دست داد. 

وی افزود: دانش آموزان این مدرسه برای صرف ناهار آماده شده بودند كه برادر متوفی كه در كلاس اول ابتدایی همان مدرسه درس می خواند، برای آوردن آب به سر چشمه می رود اما لیز خورده و به زمین می افتد.

وی تشریح كرد: مصطفی معینی مدیر مدرسه شهید كلانتری روستای كوره بلاغ كه خود نیز در اردو حضور داشته است، بلافاصله به طرف وی می دود و او را از زمین بلند می كند، اما خواهر كه شاهد این اتفاق بوده است، به طرف برادر كوچك خود می دود كه متاسفانه به زمین می خورد و سرش به خاطر برخورد با سنگ از پشت آسیب می بیند و تلاش های مدیر و معلم حاضر در آنجا و دانش آموزان برای نجات ناهیده فیوضی نتیجه نمی دهد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملكان ادامه داد: ناهیده پس از انتقال به بیمارستان فارابی ملكان فوت می كند. وی تاكید كرد: دانش آموزان این مدرسه با رضایت كامل اولیا به اردو رفته بودند و 15 نفر در مدرسه شهید كلانتری كوره بلاغ به صورت چند پایه با 2 معلم رسمی و سرباز معلم مشغول تحصیل هستند.

در شهرستان ملكان بیش از 19 هزار دانش آموز در 215 آموزشگاه تحصیل می كنند و 2 هزار نفر معلم شاغل و بازنشسته در آن مشغول تدریس هستند. شهرستان ملكان با 110 هزار نفر جمعیت در فاصله 155كیلومتری جنوب تبریز مركز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار