اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
نمایندگان مجلس شورای اسلامی،‌ بکارگیری مجدد بازنشستگان در دستگاهها را با چند استثنا، ممنوع اعلام کردند.
 نمایندگان مجلس شورای اسلامی درجلسه علنی امروز و در ادامه بررسی مواد الحاقی به لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، با تصویب ماده ۲۳، بکارگیری مجدد بازنشستگان در دستگاهها را با استثنائاتی ممنوع اعلام کردند.

بر اساس ماده الحاقی ۲۳ هرگونه به‌ كارگيري افرادي كه در اجراي قوانين و مقررات، بازخريد يا بازنشسته‌شده يا مي‌شوند به‌ استثناي مقامات، اعضاي هيأت علمي، ايثارگران، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد(۷۰%) و بالاتر در دستگاههاي اجرائي يا داراي رديف يا هر دستگاهي که به‌ نحوي از انحاء از بودجه كل كشور استفاده مي‌كنند، ممنوع است. همچنين هرگونه پرداخت از هر محل و تحت هر عنوان به افراد بازنشسته و بازخريد توسط دستگاههاي مذكور ممنوع است.

كليه قوانين و مقررات عام مغاير اين حكم به‌ استثناي ماده (۴۱) قانون الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت و ماده (۹۵) قانون مديريت خدمات كشوري و ماده (۹۱) قانون استخدام كشوري مصوب ۳۱/۳/۱۳۴۵ لغو مي‌شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی کمالی
|
Canada
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
comment
0
0
comment متاسفانه نمایندگان [...] فعلی مجلس بدون هیچ درکی و ازسر [...]،بعضی اوقات قوانین و موادی را مصوب می کنند که فقط گرفتاری وشر برای دولت و دستگاه های اجرایی ومردم دارد!والا چه لزومی داردکه یک مدیریاهیئت علمی ویا دیگری بعد از 35 سال کار و سابقه خدمت بازنشست نشودونیروی جدیدو تازه نفس جای آن را بگیرد؟وازطرفی اشتغالزایی هم عملی می شود و سایر مزایا
مدیر پایگاه برادر کمالی البته توجه داشته باشید که حکمی که جنابعالی دراره نمایندگان مجلس صادر کرده اید قضاوتی کاملن کلی ست
comment
محمدامین حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
comment
0
0
comment این بازنشستگان چه گناهی کردند که با ایشان در جامعه به این شکل برخورد میکنید.
این مصوبه واقعا حرام است و توهین امیز.خیلی از نمایندگان مجلس بازنشسته هستند و با [...] هر چه تمام این را تصویب کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار