اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که باید اخلاق حرفه‌ای را در دانشگاه نهادینه کرد، گفت: رسالت دانشگاه علاوه بر تولید دانش و پایبندی به فضیلت‌های اسلامی، تعهد به کشور و مردم است.
 
 دکتر غلامحسین خواجه در مراسم بزرگداشت مقام معلم و هفته آموزش که امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در آمفی‌تئاتر دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، ضمن بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری نمونه موردقبول دانشگاهیان بود؛ اندیشه‌های وی هنوز برای ما شورآفرین است و هنوز می‌توان در پاسخ به ابهامات دانشگاهیان از نوشتارهای او بهره جست.
 
وی افزود: ما باافتخار خود را شاگرد مکتبی می‌دانیم که معلم آن استاد مطهری هست که با مجاهدت زیاد درراه رسیدن به قله‌های دانش تلاش کرد و نام و یاد و راه او ما را مشتاق‌تر می‌کند. روزگار ما نیازمند پرورش نسلی است که سعادت بشریت را با کیمیایی دانش جاودانه کند. امیدوارم سال 95 و تبریک کلیدواژه "اقدام و عمل"، سال اعتلای روزافزون تمدن ایرانی اسلامی به مدد توسعه جامعه دانشگاهی و ظرفیت‌های اجتماعی آن باشد که به لطف حضور معلمان ارزشمند محقق خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بابیان این‌که در این روز با یادآوری روش مطهری باید اخلاق حرفه‌ای را در دانشگاه نهادینه کرد، تصریح کرد: بررسی علمی و بدون پیش‌داوری، پذیرش حقیقت، بیان نتیجه بررسی‌های علمی برای حل معضلات اجتماعی در کنار تواضع و خود را دانشجو دانستن همواره سیره و روش بزرگان بوده است.
 
خواجه ادامه داد: رسالت دانشگاه علاوه بر دانش و پایبندی به فضیلت‌های اسلامی، تعهد به کشور و مردم است؛ عاشقانه و ایثارگونه بذر دانش را در دل نونهالان و جوانان تشنه معرفت بکاریم و آینده این سرزمین خدایی را بیمه کنیم و با تعهد و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه علمی، مدرسین شایسته‌ای برای این مرزوبوم باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار