اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعدادی از جوانان بیكار جویای كار در شهر آبادان با تجمع در مقابل پالایشگاه آبادان خواستار به كارگیری در این پالایشگاه شدند.
تعدادی از جوانان بیكار جویای كار در شهر آبادان با تجمع در مقابل پالایشگاه آبادان خواستار به كارگیری در این پالایشگاه شدند. این افراد با ابراز گلایه از پیمانكاران این پالایشگاه به دلیل به كارگیری افراد غیر بومی در پالایشگاه آبادان، جذب جوانان بومی در پالایشگاه آبادان را خواستار شدند.

حاضران در این اجتماع گفتند:كه با داشتن زن و بچه و نداشتن امرار معاش از بیكاری رنج می بریم این در حالی است كه پیمانكاران پالایشگاه آبادان، غیربومیان را استخدام كرده اند.

آنان افزودند: كاركنان جز مطالبه صنفی دنبال چیز دیگری نیستند و همه به آرمان های نظام جمهوری اسلامی معتقد و پایند هستند ولی تحمل تبعیض در به كارگیری نیروهای غیر بومی در پالایشگاه را ندارند.

تجمع كنندگان در حالی كه نیروی انتظامی و نیروی حراست پالایشگاه در محل حاضر بود با قول رسیدگی مشكل آنها از سوی مسئولان بعد از دو ساعت محل را ترك كردند.

سیدعلی نوربخش مدیر روابط عمومی پالایشگاه آبادان نیز گفت:بیشتر جذب نیروی پالایشگاه آبادان بر عهده پیمانكاران است و این شركت، در جذب نیرو دخالتی ندارد.

پالایشگاه آبادان پنج فرآورده اصلی، تولید و تامین 25 درصد از فراورده های نفتی مورد نیاز داخل كشور را برعهده دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار