اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
 صد و بيست و هشتمين جلسه از "كلاس مجردها"ى حجت الاسلام شهاب مرادى، روز يكشنبه ١٢ ارديبهشت ١٣٩٥ اين بار در تالار انديشه حوزه هنرى و با حضور دکتر مخبر دزفولی تشكيل شد.

به گزارش مهر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز معلم به بزرگترین کلاس دانشجویی کشور رفت. صد و بيست و هشتمين جلسه از "كلاس مجردها"ى حجت الاسلام شهاب مرادى، روز يكشنبه ١٢ ارديبهشت ١٣٩٥ اين بار در تالار انديشه حوزه هنرى تشكيل شد.
در این جلسه گفتگوی خوبی میان دکتر مخبر دزفولی و دانشجویان کلاس با موضوعات​ ​مختلفی چون​ ​دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیشرفت علمی کشور، جمعیت و اقتصاد مقاومتی ​شکل گرفت.

اين استاد تمام دانشگاه تهران با اشاره به استثنایی بودن چنین جمعی که همه پرانرژی، علاقه مند و دانشجو هستند افزود: هنگامی که وارد شدم و اين جمعيت را ديدم كه تا دم در روى زمين نشسته اند، نیت کردم برای شما صدقه کنار بگذارم. ​باید ​به جناب آقای مرادی برای طراحی این تفاهم و همفکری آفرین گفت و از این ظرفیت استفاده کرد.

"کلاس مجردها" عنوان سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی-مشاوره ای است که به همت حجت الاسلام شهاب مرادى به صورت رايگان راه اندازى شده و می توان آن را در قالب کرسی های آزاد اندیشی تعریف کرد. این کلاس كه گفتگو محور بوده و برپايه احترام متقابل استاد و دانشجو اداره مى شود پنجمين دوره خود را با استقبال پشت سر مى گذراند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار