اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: برای اقامه نماز بیش از ۹۵ نمازخانه در بخش‌های مختلف اداری و خدماتی و سازمانی خوزستان آماده‌سازی و تجهیز شده است و فریضه نماز در این نماز خانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خوزیان نیوز، ابراهیم منصورنژاد در گردهمایی بررسی و توسعه اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) اهواز اظهار داشت: اقامه نماز یک فریضه مهم و واجب در تقویت الگو، بستر اسلامی و انقلابی جامعه، رشد و بالندگی ارزش‌های اعتقادی و معنوی جامعه است.

وی افزود: نماز علاوه بر تقویت جسم روح را از هر گونه بیماری و آفت دور می‌کند و با اقامه نماز سلامت روح و روان به نحوی مطلوب تضمین می‌کند به طوری که فرد را از بیماری‌های جسمی و ذهنی رها می‌کند.

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: بخش‌های مختلف مناطق نفت‌خیز جنوب برگزاری فرهنگ نماز و اقامه این فریضه را بیش از هر چیز در اولویت خود قرار داده و برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این باره طراحی و به اجرا رسیده است.

وی گفت: برای اقامه نماز بیش از 95 نماز خانه در بخش‌های مختلف اداری و خدماتی و سازمانی خوزستان، آماده سازی و تجهیز شده است و فریضه نماز در این نماز خانه‌ها برگزار می‌شود.

منصورنژاد بیان کرد: هم چنین نمازهای یومیه در 10 مسجد و نماز خانه منازل سازمانی شهرستان اهواز برگزار می‌شود که با استقبال شهروندان و کارکنان بخش‌های مختلف این سازمان مواجه شده است.

وی افزود: هم چنین با هدف توسعه و ترویج نماز ضمن برگزاری کلاس‌های توجیهی برای کارکنان طرح شمیم معارف و همایش ائمه جماعات نیز در مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شده است.

مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: از دیگر خدمات اجرا شده توسط مناطق نفت‌خیز جنوب راه اندازی سامانه پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای شرعی کارکنان است که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار