اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
رییس اداره امور عشایر دزفول از بازگشایی جاده های عشایری این شهرستان كه بر اثر سیل فروردین ماه دچار خسارت شده بودند خبر داد.

محسن پورفرخی روز سه شنبه به ایرنا افزود:بارندگی و سیلاب فروردین ماه خسارت زیادی به جاده های عشایری این شهرستان وارد كرد و موجب ریزش و تخریب برخی از جاده های عشایری شد كه این امر موجب مسدود شدن جاده ها و بروز مشكل برای تردد عشایر و روستائیان شد.

وی افزود:ستاد بحران اداره امور عشایر شهرستان دزفول با اعزام یك دستگاه لودر به منطقه شوی كه از جاده های مهم گردشگری و عشایری است نسبت به رفع انسداد جاده ها و ریزش كوه در جاده اقدام كرد كه پس از این اقدام مسیر روستاهای گاگلینه ،پل كول و شوی به طول حدود 20 كیلومتر مرمت و بازگشایی شدند.

پورفرخی اظهار كرد:در حال حاضر عملیات مرمت راه های عشایری در مسیر پل كول در دورترین و محرومترین مناطق شهرستان دزفول در مسافت 155 كیلومتری از مركز شهر دزفول در حال انجام است. رییس اداره امور عشایر شهرستان دزفول آب و راه را مهمترین مشكل جمعیت عشایری دزفول عنوان كرد و گفت:عملیات مرمت و نگهداری راههای عشایری به دلیل محرومیت زیاد و ریزش هر ساله در این شهرستان قشلاقی در دستور كار قرار دارد.

وی افزود:مناطق عشایری بخش های سردشت و شهیون دزفول از محرومترین مناطق عشایری كشور هستند كه حوزه مشترك روستائیان و عشایر می باشند و از ابتدایی ترین امكانات محروم اند.
جمعیت عشایری دزفول چهار هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار