اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از افزایش 26 درصدی اعتبار بخش درمان این سازمان در سال جاری خبر داد.

دكتر محمدعلی همتی دوشنبه در آئین تكریم( تودیع) و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در اهواز افزود: امسال 190هزار میلیارد ریال به بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی اختصاص یافته است كه نشان از توجه ویژه به ارتقاء و افزایش كمی درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی دارد.

وی با بیان اینكه مهمترین وظیفه سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی ارتقای رفاه اجتماعی و درمان بیمه شدگان است افزود: امسال بودجه سازمان تامین اجتماعی 720هزار میلیارد ریال است كه این بودجه در اسفند ماه پارسال بسته شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ، توجه ویژه به گسترش مراكز درمانی بخصوص در مناطق محروم و عدالت در دسترسی به مراكز درمانی و ارتقاء هتلینگ بیمارستان های وابسته به سازمان تامین اجتماعی را از اولویت های این سازمان در سال جاری عنوان كرد وافزود: تلاش می شود تجهیزات مراكز درمانی به روز شده تا بتوان خدمات بهتری به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه كرد.
همتی پایداری منابع مالی را در گرو كاهش هزینه ها و خلق منابع جدید برای سازمان تامین اجتماعی بیان و در ادامه سخنان خود بر حمایت جدی از طرح تحول نظام سلامت به عنوان كاراترین طرح اجتماعی دولت تدبیر و امید تاكید كرد.

وی از خدمات شش ساله دكتر داریوش پناهی زاده در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان تقدیر و دكتر صادق جلیلی را به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان معرفی كرد.

پناهی زاده مدیر پیشین درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینكه با حمایت سازمان تامین اجتماعی سه طرح بیمارستانی را در شهرهای اهواز ، آبادان و دزفول شروع شد و بیمارستان 96تختخوابی امیركبیر اهواز در آستانه بهره برداری است افزود:در یك سال اخیر 102پزشك ، دندانپزشك و داروساز را در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی جذب كردیم.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون هفت بیمارستان و 31مركز درمانی در استان خوزستان مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان استان هستند گفت: هم اكنون استان خوزستان پس از تهران بیشترین طرح های بیمارستانی در حال ساخت را دارد.

دكتر صادق جلیلی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود و هم افزایی با شركای تامین اجتماعی و بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز تلاش خواهیم كرد خدمات درمانی بهتری را به بیمه شدگان ارایه كنیم.

وی خدمت بی منت ، رعایت قوانین و مقررات و تلاش برای ارتقا جایگاه سازمانی را رویكرد این مدیریت بیان كرد.

در مدیریت درمان تامین اجتماعی سه هزار و500نفر مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند. از جمعیت 4.7میلیون نفری خوزستان 2.6میلیون نفر زیر پوشش خدمت سازمان تامین اجتماعی هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار