اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با تشریح جزئیات برگزاری جشنواره حرکت در این دانشگاه، از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی از 19 تا 21 اردیبهشت‌ماه در دانشکده کشاورزی خبر داد.
 
دکتر عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره ملی حرکت نیم‌سال جاری در استان کرمان، اظهار کرد: این جشنواره برای ارائه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و آثار برگزیده به مرحله کشوری آن راه پیدا می‌کنند.
 
وی افزود: این جشنواره در 2 بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار و فعالیت‌های دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشجویی ارزیابی و مطابق آیین‌نامه‌های وزارتی، داوری و طبقه‌بندی می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری جشنواره حرکت در هشت بخش مختلف، تصریح کرد: انجمن‌های علمی دانشجویی در بخش‌های آموزشی، پژوهشی، ترویج علم، ارتباط با صنعت و جامعه، ابتکار، اختراع و نوآوری، طرح برتر و نشریه برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و انجمن‌های برتر برای شرکت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد.
 
هوشمند با بیان این‌که نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه از 19 تا 21 اردیبهشت‌ماه در قالب جشنواره حرکت در دانشکده کشاورزی برگزار خواهد شد، گفت: در این جشنواره دستاوردهای علمی انجمن‌ها در معرض دید عموم قرار می‌گیرد؛ در حال حاضر 53 انجمن علمی دانشجویی فعال شامل 11 انجمن فنی مهندسی، 19 انجمن علوم انسانی، هشت انجمن کشاورزی و دامپزشکی، 12 علوم پایه و سه انجمن هنر در دانشگاه وجود دارد.
 
وی یادآور شد: بخش رقابتی جشنواره حرکت در دانشگاه از اسفندماه گذشته آغاز شده است و تیم‌های داوری دانشجویی نیز تشکیل شده‌اند که دستاوردهای انجمن‌ها را مورد داوری قرار خواهند داد؛ در مراسم اختتامیه جشنواره حرکت که 21 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، انجمن‌های برتر معرفی و تقدیر خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار