اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۱۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
شوشان - امین شحیطاوی
راستش مدتهاست می خواهم چیزی بنویسم که ما نخست استاد تخریب سرمایه های اجتماعی و نخبگان استان هستیم. زوایای پنهان و آشکار ان به مرور رخ بیشتری می نمایند وقتی منافع فردی و اقتصادی انان در خطر بیفتد و دراین بین  اتفاقا گاهی با باندها و گروه های سیاسی اتفاقا حشر و نشر و گاهی دایه داری مشکلات می شوند ولی در عمل و پشت صحنه چیزی دیگری است. . بخشی از این موضوع آب و نداشتن طرح جامع بهره برداری صحیح زمین های قابل کشت که شوربختانه برخی نمایندگان گذشته و کنونی نتوانسته بخش های استراتژیک مانند کشاورزی و انسان های بیکار را با آب و زیر کشت بردن زمین های جلگه زرخیز خوزستان به نوایی برسانند.
این بدیمنی تا انجا ادامه دارد که اتفاقا همون کشاورز در تنگنا قرار گرفته در حق آبه و.. آرزوهایش که نان آوری شرافتمندانه است در یک بارش بهاری... تبدیل به سراب نمود که همچنان درس توسعه نیافتگی در کلاس درس نوجوانان ما همچنان نامفهوم و در خودروهای پلاک اروندی نقاشی کنند. توسعه حقیقتش نگاه کامل و جامع به همه مولفه های اجتماعی. اقتصادی و از همه مهم تر منابع انسانی توجه دارد .
از منظری متفاوت در جریان سیل و سریز اجباری سدها و به تبع آب رودخانه تا لب به لب جاده ها و اماکن رسید تا به ما بگویند اگر برای ما فکر نکنید و ما را به اهلش نرسانید.. ما را به نا اهلش می رسانند.. اتفاقا من معتقدم خوب شد سیل امد.. چون بساط و توجیه سد سازی را باردیگر به محاق نقد منصفانه کشاند. که دو برداشت ازاد بکنیم. یکم سد ساختیم که پشت سد را بیشتر برای دیگران ببرند و در موقع بقولی بزنگاه فقط اطلاعیه بشنویم و باقی قضایا و دوم سد ساختیم تا کوه نمک را در زندگی و حیات خوزستان نشینان را روز به روز شورتر کنند.
آیا براستی این مسایل طبیعی و توسعه ای صرف به جناح راست و چپ و... ارتباط دارد یا به نفس افتادن های اقتصاد کشاورزان و همون فرموده رهبری انقلاب که بر عملی نمودن و اقدام مدیران و دولت مردان بر استفاده از ظرفیت های بومی و محلی تاکید دارند...
اکنون هر کس در انتخابات خود را پیروز دانست بایستی خود را مسوول نه تنها شهرنشینان بلکه روستاییان وهمه ساکنان این سامان بدانند.و در این بین پیگیر مطالبات و خواسته های مشروع توسعه و منافع عمومی ساکنین امری بدیهی می دانیم. همه نمایندگان مردم بایستی پاسخگویی و برنامه عملی و عملیاتی خود را در کمیته های تخصصی جستجو و به مردم مدام گزارش کنن.
مردم و نخبگان هم بایستی رفتار ها و عملکرد ها را در همه بخش ها رصد کنند. زیرا  خوشبختانه در عصر رسانه و تبادل اسان اخبار و تحلیل ها قرار داریم به امید روزی که همه یکصدا منافع استان را فارغ از صف بندی های بیهوده و مخرب حفظ نماییم. زیرا نسل حال و آینده مارا نخواهند بخشید اگر وظایف حداقلی خود رادر زمینه های مهم نظیر آب و هوا انجام ندهیم. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ماپار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
comment
0
1
comment واقعا خودت فهمیدی چی گفتی؟
comment
حسین زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
comment
0
0
comment بنازمت خوب شد اومدی حیف که از استاد به این بزرگی کم کم استفاده میکنند ای کاش این عزیزان قدرتون رو بدونند که اینقد مستدل حرف زدی و حالا داری نتیجه می گیری هنوزم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
1
comment ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار