اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
تیم فوتبال نفت امیدیه با نتایج اخیر خود امیدها را برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال زنده نگاه داشت.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛تیم فوتبال نفت امیدیه که به‌عنوان تنها نماینده استان خوزستان در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد، این روزها با نتایج خوبی که در این آوردگاه کسب کرده است، امید را نزد دوست‌داران خود برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال زنده نگاه داشته است.

 این تیم که پیش از این در آغاز دور نهایی نتایج ضعیفی را کسب کرده بود، در ادامه به خود آمده و در بازی‌های اخیر با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده است.

 این تیم در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از هشت مسابقه خود، هم امتیاز با تیم دوم جدول در رده سوم قرار گرفته است. 

نفتی‌های شهر امیدیه اگر در دو بازی باقیمانده خود موفق به کسب پیروزی شوند، خود را به رده دوم جدول خواهند رساند و باید به مصاف تیم دوم گروه «ب» این رقابت‌ها بروند تا تیم سوم صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شود. 

شاگردان علیرضا فیروزی روز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه جاری در تهران جدال سختی را نیروی زمینی 8 امتیازی برگزار خواهند کرد.

 زردپوشان امیدیه در آخرین دیدار خود نیز روز یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه، در خانه از تیم صدرنشین و صعود کرده اکسین البرز پذیرایی می‌کنند. با احتمال قرار دادن صعود تیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر و حضور نفت امیدیه در لیگ دسته اول فوتبال، سهمیه خوزستان با سقوط تیم استقلال اهواز در جام آزادگان افزایش خواهد یافت و همچنان دو تیم نفتی از استان خوزستان در سطح دوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار