شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
دکتر سلطانی: بی شک تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های حاکمیتی و مدیریتی و انسجام و فعالیتهای دلسوزانه پرسنل بخش های بالینی و غیربالینی در ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان بیمارستان در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز، دکتر فرهاد سلطانی رئیس این مرکز، از کسب امتیاز درجه یک اعتباربخشی بیمارستان رازی اهواز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: در آخرین رتبه بندی اعتباربخشی بیمارستان های کشور که براساس استانداردهای تعریف شده، ارتقاء کمی و کیفی خدمات سلامت و رعایت استانداردهای اعتباربخشی از سوی وزارت بهداشت انجام می گردد، بیمارستان رازی اهواز موفق به کسب امتیاز درجه یک اعتباربخشی شد.

سلطانی با بیان اینکه در این اعتبار بخشی بیمارستان رازی توانسته امتیاز بالاتری نسبت به سایر بیمارستان های اهواز
و و حتی برخی بیمارستان های مطرح کشور کسب کند، افزود: این مرکز موفق شد با کسب امتیاز 86 به جایگاه نخست اعتباربخشی در کشور دست یابد.

وی افزود: بی شک تلاش ها و پیگیری های مستمر تیم های حاکمیتی و مدیریتی، بهبود کیفیت و فعالیت های دلسوزانه تمامی مسئولان واحدها و بخش های بالینی و غیربالینی مرکز در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز با اشاره به قدمت بسیار بالای بیمارستان رازی و بیان اینکه کسب این رتبه نشان از انسجام پرسنل در ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان بیمارستان دارد، بیان داشت: امیدوارم با تلاش های پرسنل بیمارستان و مساعدت های همیشگی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شاهد ادامه ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به بیماران و همچنین حفظ درجه بیمارستانی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: کسب این امتیاز برای بیمارستان از یک سو نشان از وجود درجه اطمینان بالا جهت مراجعه بیماران برای دریافت خدمات درمانی بوده و از سوی دیگر در تعیین شرایط عقد قرارداد با بیمه های درمانی نیز می تواند بسیار حائز اهمیت می باشد.

شایان ذکر است اعتباربخشی به معنای انجام ارزیابی سیستماتیک در مراکز ارائه خدمات سلامت است که با استانداردهای مشخص، بر بهبود مداوم کیفیت، محور بودن بیمار و بهبود امنیت بیمار و کارکنان تأکید دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار