اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
شوشان: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی از شرکت مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در برگزاری انتخاباتی پرشور تشکر و قدردانی نمودند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان  در این پیام مکتوب دکتر محسن رضایی ضمن تبریک به علی عسگر ظاهری نماینده منتخب ابراز امیدواری نمود نماینده منتخب مردم با به کارگیری همه ظرفیت ها در جهت توسعه و محرومیت زدایی حوزه انتخابیه منشا خدمات ماندگاری باشند.

متن پیام ایشان که از سوی دفتر ارتباطات محسن رضایی در مسجدسلیمان در اختیار شوشان قرار گرفته  به شرح زیر می باشد:

مردم عزیز مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل از حضور پرشور شما در انتخابات مجلس شورای  اسلامی که برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی خود بود تشکر می کنم. به منتخب شما اقای ظاهری تبریک می گویم و امیدوارم که ایشان تمام سعی و تلاش خود را برای رفع محرومیت ها به کار برد و از زحمات برادر عزیز جناب اقای ورناصری و هواداران ایشان هم تشکر می کنم. انتظار این جانب این است که حال که انتخابات به پایان رسیده برادری و همکاری ها شروع شود از آقایان مالک خدادادی و جلیلی و ورناصری می خواهم به منتخب مردم کمک کنند و از اقای ظاهری هم می خواهم که در کارهای خود از این عزیزان کمک و مشورت بگیرد.


دفتر ارتباطات دکتر محسن رضایی شهرستان های مسجدسلیمان لالی اندیکا وهفتکل



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
comment
0
0
comment به یاد تمامی رزمندگان سپاه خدا آنها که رفته اند و رزمندگان زنده .صلوات ختم کنیم.و سلامتی خانواده هایشان و شادی روحشان.رزمندگانی مانند محسن رضایی علی شمخانی مرحوم علی هاشمی احمد غلامپور امیر حیات مقدم مرحوم سیاف زاده .حاج ابراهیم همت رزمنده و فرمانده لشکر 27.متوسلیان.مهدی باکری و حمید باکری .و تمامی افرادی که برای رضای خدا کار کرده اند و فعالیت میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار