شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
شوشان: رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: شهرستان هندیجان با توجه به همکاری دستگاه‌های دولتی و دیگر نهادهای حکومتی به آموزش‌وپرورش جهت برگزاری کنکور سرا سری و تلاش‌های همکاران ما این شهرستان توانست عملکرد خوبی در کنکور سرا سری داشته و فرزندان این خطه به مدارج علمی بالایی دست پیداکرده‌اند.

یوسف داودی کورانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان که در حاشیه مراسم تقدیر از فرهنگیان نمونه هندیجان در سالن اجتماعات خلیج‌فارس اداره ارشاد برگزارشده بود، اظهار داشت: شهادت مظلومانه استاد و معلم گران‌قدر یار و یاور امام راحل (ره) شهید مطهری را گرامی می‌داریم همچنین هفته مقام شامخ معلم را نیز گرامی داشته و به همه فرهنگیان و همکاران ما در سراسر کشور و استان خوزستان بخصوص فرهنگیان شهرستان بندر هندیجان و به شما خبرنگار فرهنگی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

داودی افزود: شهرستان هندیجان توانسته در موضوعات آموزشی و پرورشی بخصوص کنکور سرا سری سال ۱۳۹۴ رتبه‌های برتر را کسب کند و موفقیت‌های خوبی داشته باشد، آموزش‌وپرورش هندیجان با همکاری همه نهادهای مسئول در آن شهرستان، توانست رتبه ۵ استان خوزستان را به خود اختصاص بدهد و با توجه به محرومیت این منطقه بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام کنکور سرا سری ۱۳۹۵ و با مدیریت مناسب در آموزش‌وپرورش هندیجان و همکاری دیگر نهادهای مسئول بتوانیم نتایج بهتر و بالاتری از کنکور سال گذشته در هندیجان دست پیدا کنیم و رتبه استانی این شهرستان از رتبه ۵ فعلی ارتقاء پیداکرده و رتبه‌ی بالاتری کسب کنند.

داودی ادامه داد: دستوراتی که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان برای کسب رتبه‌های بالاتر کنکور و ارتقاء جایگاه آموزش‌وپرورش استان در سطح کشور داده‌اند و همه شوراهای آموزش‌وپرورش و ستادهای استانی وادارات آموزش‌وپرورش بسیج شده‌اند برای اجرای آن‌ها، قطعاً نتایج آن چیزی جزء پیشرفت علمی دانش آموزان استان خوزستان نخواهد بود.

رئیس اداره ارزیابی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان در خصوص جذب نیروی انسانی گفت: مشکل نیروی انسانی یکی از مشکلاتی است که در کل کشور حاکم است، جذب نیروی انسانی نیاز به تصمیمات قانونی دارد و از حوزه اختیارات آموزش‌وپرورش به‌تنهایی خارج است ما تلاش داریم نیروهای جدیدی را جذب کنیم البته با رایزنی و مکاتبه با وزارت آموزش‌وپرورش خواهد بود ولی درنهایت تلاش داریم نیروهایی جوان بااستعداد، کارآمد و مؤثر به‌کارگیری کنیم همچنین پیگیری ما برای جذب بیشتر خواهد بود که در بحث پیش‌دبستانی این اتفاق در حد خیلی خوبی افتاد و استان خوزستان در رتبه‌های برتر جذب نیروی پیش‌دبستانی در سطح کشور بود و این قابل‌تقدیر است.

برچسب ها: هندیجان ، کنکور
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
comment
0
1
comment من یک هندیجانی هستم و دوستدار و طرفدار امیر حیات مقدم و باید اعلام نمایم که وضعیت آب در این شهرستان خوب نیست و زمانی که اعلام کردند ته لنجی باید برداشته شود وضعیت تجارت هم خراب تر شده است.
در ضمن در زمان سردار امیر حیات مقدم که ایشان در استانداری خدمت میکردند در هندیجان دانشگاه آزاد راه اندازی شد و قبل از آن ما در هندیجان دانشگاه نداشتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار