اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

1) موسسه خیریه از اول اردیبهشت  تا بحال شروع به فعالیت کرده و موفق شد در درمان دو نفر به شکل سرپایی و یک نفر در بستری در بیمارستان امام و گلستان انجام دهد که دیروز مرخص شدند و دو نفر دیگر برای روز یکشنبه این هفته با یکی از درمانگاه اهواز هماهنگ شد و اعزام می گردند و همچنین بمناسبت عید بعثت پیام اکرم شروع به توزیع سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان در مناطق حاشیه نموده و تا جمعه ادامه دارد که مقدار آن 400 کیلو برنج و 370 کیلو  مرغ که توسط یکی از خیرین اهدا گردید.

 2) امروز  هم در ادامه بازدیدها از خانواده های ایتام در منطقه ملاشیه اهواز با حضور حجه السلام و المسلمين سید مهدی حسینی امام جماعت ملاشیه  اهواز بازدید و هدایایی به خانواده های بی بضاعت تقدیم گردید.

در این برنامه  از خانواده هایی بازدید شد که وضعيت زندگی اسفبار و دردناکی داشتند. در این بازدید به مواردی برخورد کردم که واقعا دردناکند از جمله موارد این است که سرپرست ایتام فاقد شناسنامه و همچنین بعضی از فرزندان آنها هم بدون شناسنامه می باشند و اینها هم از لحاظ درس عقب مانده اند و از لحاظ حمایت اقتصادی مانند یارانه و تحت پوشش قرار گرفتن موسسات دولتی محرومند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار