اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
تسویه 7 ماهه حقوق معوقه کارگران فضای سبز و 4 ماهه خدمات شهر در شهرداری شوشتر همزمان با عید مبعث
تعدد پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر طی دوره ای که توفیق خدمتگزاری در این شهرستان پیدا نمودم ...
شوشان: همزمان با عید سعید مبعث و بمناسبت گرامیداشت روزکارگر، مراسم جشن و تجلیل از کارگران و خانواده های کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری شوشتر برگزار گردید.

در این مراسم آنچه مهم و قابل تحسین بود مژده فلسفی زاده شهردار شوشتر مبنی تسویه حقوق و مطالبات 7 ماهه معوقه کارگران فضای سبز و حدود 30 نفر از نیروهای تحت پوشش پیمانکار فضای سبز و 4 ماهه کارگران بخش زباله و تنظیف (جمعا 195 کارگر) بوده است.

فلسفی زاده در این مراسم ضمن تبریک عید سعید مبعث با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و پیامبر اکرم (ص) مبنی بر رعایت حق و حقوق کارگر گفت؛ زمان شروع بکار اینجانب در شهرداری شوشتر یعنی شهریور سال گذشته، کارگران بخش فضای سبز و علاوه بر آن تعداد 30 نفر از پرسنل تحت پوشش پیمانکار مربوطه معادل عیدی و سنوات سال 93 و 6 ماهه اول سال 94 یعنی مجموعا 7 ماه مطالبات معوقه داشتند که خوشبختانه این مطالبات تسویه شده و در حال حاضر تا پایان فروردین سال جاری کلیه حقوق و مزایای خود را دریافت نموده اند.

شهردار شوشتر افزود: همچنین کارگران بخش جمع آوری زباله و تنظیف معادل 4 ماه مطالبات معوقه داشتند که بحمدالله علاوه بر تسویه مطالبات مذکور، تا پایان فروردین 95 کلیه حقوق و مزایای معوقه خود را دریافت نمودند.

وی با اشاره به مشکلات تامین منابع مالی جهت به روز کردن حقوق پرسنل به منظور ایجاد انگیزه در آنان جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان  افزود: علیرغم این میزان بدهی و اولویت گذاری جهت پرداخت آن، تعدد پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر طی دوره ای که توفیق خدمتگزاری در این شهرستان پیدا نمودم چشمگیر و قابل ملاحظه بود که با حمایت و همدلی شورای اسلامی شهر این امر مهم تحقق یافت.

فلسفی زاده با بیان اینکه تا دو ماه آینده حقوق سایر پرسنل که قریب به 4 ماه مطالبات معوقه دارند پرداخت خواهد شد این امر را حل مهمترین معضل شهرداری شوشتر طی دو دهه اخیر برشمرد که با رفع این دغدغه امکان برنامه ریزی جهت توسعه و عمران شهر بیش از پیش فراهم خواهد شد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار