شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
 عضو هيات رئيسه انجمن هنرهاي نمايش خوزستان مهمترين مشكل تئاتر اين استان را حمايت نكردن مالي از گروه هاي تئاتر خواند و اظهار كرد:اين امر موجب شده تا تئاتر خوزستان به سمت تئاتر گيشه و طنز، گرايش پيدا كند.

عبدالمحمد نعناكار روز شنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: تئاتر تنها طنز يا تراژدي نيست بلكه بايد آثار طنز، جدي، اجتماعي و تراژدي در كنار هم توليد و به نمايش گذاشته شوند.

وي اشتياق به ساخت تئاتر طنز را ناشي از حمايت نشدن گروه هاي تئاتر از نظر مالي از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان دانست و ادامه داد: اگر چه شادي لازمه جامعه است ولي آثار منفي ناشي از توليد زياد تئاتر طنز مي تواند موجب كشيده شدن آثار طنز به سمت هجو شود.
عضو هيات رئيسه انجمن هنرهاي نمايشي خوزستان تاكيد كرد: مهمترين مشكل گروه هاي تئاتر در استان خوزستان مشكل مالي است و از سويي دست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان براي حمايت از اين گروه ها خالي است.

نعناكار جايگاه خوزستان در تئاتر كشور را متناسب با جامعه هنري استان ندانست و گفت: جايگاه فعلي تئاتر خوزستان در كشور فاصله زيادي با جايگاه واقعي آن دارد ضمن اينكه ارتقاء كمي و كيفي هنرهاي نمايشي خوزستان نياز به همت مسئولان ، پيشكسوتان و هنرمندان استان دارد.

وي كمبود سالن نمايش در خوزستان را مورد اشاره قرار داد و افزود:استفاده صحيح نكردن از ظرفيت هاي موجود در استان از ديگر مشكلاتي است كه بايد با برنامه ريزي لازم براي استفاده بهينه از آنها تلاش كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار