شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۲۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
موج انتصابات استاندار خوزستان پس از انتخابات ؛
ذهنیت شکل گرفته پس از این انتصابات ، انحراف افکار عمومی ، فرار از پاسخگویی زیر لوای موج انتصابات ، سیاسی کاری برای ماندن و ... است.


شوشان : هنوز زمزمه تکرار کلمات مقتدایی در مهرماه 92 در خاطره ها مانده است آنجا که گفت " رسانه ها دو سال فرصت دهند و آنگاه من را به چالش بکشند ". وی که در روز معارفه با حضور وزیر کشور ، از ورژن دوم خود رونمایی کرد ، معتقد بود که باید همه حواس ها صرف خدمت به مردم و آبادانی استان شود. 

پس از آن نیز اکثر رسانه های استان در قبال تک تک انتصابات و اقدامات ، سکوت اختیار کردند و اگر چیزی گفته شد و یا صدای اعتراضی بلند شد ، در مقابل سیل حمایت ها ، ناپیدا و کمرنگ بود یا رنگ باخت. در واقع رسانه ها همان سیاست " فرصت دو ساله " را پیش رو گرفتند و صرفا به عنوان یک ناظر ِساکت ، نظاره کردند و دم برنیاوردند.

اما اکنون هفت ماه از آن فرصت دو ساله ، سپری شده و نوبت آن است که مقتدایی پاسخگوی اقدامات خود در این 31 ماه باشد و اعلام نماید که ماحصل انتصابات و نتیجه اقدامات مجموعه مدیرانش چه بوده است؟

انتخابات تمام شده اما انتصابات همچنان ادامه دارد. در هر انتصابی نیز موجی ایجاد می شود ؛ چه انتصاب 30 و چند مشاور تحت عنوان " کابینه محلی" و چه انتصاب نافرجام بخشداران زن و چه احکام انتصابی اخیر پس از انتخابات .

ذهنیت شکل گرفته پس از این انتصابات ، انحراف افکار عمومی ، فرار از پاسخگویی زیر لوای موج انتصابات ، سیاسی کاری برای ماندن و ... است. این ها ذهنیت هایی ست که شکل گرفته و لازمه زدودنش ، پاسخگویی شفافیت استاندار است ؛ بی آنکه انگی زده شود و بی آنکه انگشت اتهام به سوی کسی دراز شود. 

پاسخ مقتدایی به این سوال  که " انتصابات و مجموعه اقدامات ، سیاسی کاری و موج آفرینی برای ماندن است و یا حرکت در مسیر تحول و آبادانی استان؟ " ، حداقل انتظاری ست که رسانه ها از استاندار دارند. امید است در یک فضای آرام و به دور از هیاهوی مداحان و تمجیدگران و همچنین به دور از فضاسازی های مخالفین ، پاسخی شفاف به آن داده شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
0
1
comment دکتر مقتدای لطفا یه فکری [...] بکن بخدا [...] مظلوم واقع شدند و مردم شریف مردم اهواز
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
2
2
comment درود براستاندار
comment
حميد خرمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
3
comment جناب استاندار
با تمام احترام علت جابه جايي آقاي دكتر مجيدي پور با آن قلب ناراحت به سوسنگرد چه بود كه به رحلت ايشان انجاميد يا جابه جايي آقاي سيدنور برادر دو سردار شهيد و آبروي استان كه فقدان مديريتي پس از ايشان حس ميشود يا آقاي گودرزي فرماندار موفق انديمشك و... آيا انتصابات سليقه ايست يا باز هم دستان پنهان؟!
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment آقای استاندار وضعیت عمرانی استان و شهری جالب نیست.نمی خواهید فکری به حال معاونت عمرانی و اداره کل شهری بکنید؟
comment
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment جناب دکتر مقتدایی با برنامه ریزی و پیگیری ها سعی در پیشرفت استان در بحث جذب توریست و گردشگری و معیشت هر چه بهتر مردم دارند اما جای بسی تعجب است که فرصتی برای تحقق این اهداف بلند مدت داده نمیشود.
comment
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment آقای استاندار متاسفانه تغییرات شما در حوزه عمرانی خلاف گفته های شماست.نمونه اش تغییر یک دکترای ترافیک (دکتر اسکندری)با سابقه بیش از 15 ساله در اجرا و تدریس دانشگاه بود.ایشان یکی از نخبه های استان در رشته ترافیک بودند.ولی بجای استفاده اون را با یک لیسانس عمران بدون حتا یک روز سابقه ترافیک تغییر دادید.من خودم افتخار دانشجویی ایشان را در 10 سال پیش داشتم .واقعا حیف بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار