اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
شوشان: نشست مدیران پست و شهرکهای صنعتی خوزستان با موضوع ارائه خدمات پستی برگزار شد.
نشست بررسی ارائه خدمات پستی در شهرکهای صنعتی استان خوزستان با حضور حموله مدیرکل پست و  اخلاق محمدیان مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان و معاونین این سازمانها نوزدهم اردیبهشت ماه جاری در محل شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد.

در این نشست که با هدف جذب بازار امانت و کالا و ارائه خدمات پست لجستیک در شهرکهای صنعتی برگزار شد،با معرفی توانمندی های پست در ارائه خدمات نیابتی و خدمات نوین الکترونیکی توسط حموله زمینه همکاری های بیشتر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل پست استان خوزستان از رویکرد جدید پست به شیوه کسب و کار B2B و B2C سخن گفت و افزود: سرویس پست لجستیک با ایجاد زیرساختها و تهیه تجهیزات مناسب در کنار شبکه گسترده توزیع می تواند بهترین و مناسب ترین خدمات را به تولید کنندگان و وارد کنندگان کالا ها در استان ارائه نماید.

وی درخصوص معرفی و فروش این کالاها بازار الکترونیکی پست را معرفی کرد و گفت: بازارالکترونیکی پست و سرویس خرید و فروش اینترنتی می تواند زمینه معرفی گسترده کالاهای موجود در شهرکهای صنعتی استان و فروش آنها را به صورت الکترونیکی و در سراسر کشور فراهم کند.پست با توانایی ارائه خدمات سه بعدی مالی،فیزیکی و الکترونیکی یک خدمت جامع را به این صنایع ارائه می کند. 

نشست حاضر با تمایل و توافق مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان به ارائه خدمات پستی در شهرک های صنعتی استان به برگزاری نشست های کارشناسی جهت احصای خدمات و شیوه ارائه آن ها توسط پست در هفته جاری منجر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار