شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
 سید بهزاد علوی رئیس منطقه 5  دانشگاه فنی و حرفه ای گفت : براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی سال 1395 از روز چهارشنبه مورخ 22/2/95 به مدت یک هفته تا مورخ 29/2/95 از طریق سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد .
 
لازم به ذکر است دفترچه راهنمای ثبت نام در روز سه شنبه 21/2/95 بر روی سایت سازمان سنجش کشور به نشانی   www.sanjesh.org   قرار می گیرد . تاریخ برگزاری این آزمون روز جمعه 22/5/95 می باشد ، همچنین دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی در تاریخ 9/3/95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و آزمون آن همزمان با آزمون دوره های کاردانی می باشد.

علوی افزود : طی آزمون سراسری امسال حدود 3000 دانشجو برای آموزشکده های شهید چمران ، شهداء اهواز ، دختران اهواز ، پسران دزفول و آموزشکده کشاورزی اهواز در 33 رشته کاردانی و کارشناسی پذیرش خواهند شد .

رئیس آموزشکده شهید چمران اهواز گفت :  برای سال تحصیلی جدید علاوه بر 15 رشته فنی در دورشته مهندسی ساخت و تولید و کارشناسی حسابداری دانشجوی کارشناسی پذیرش می شود.

قابل ذکر است آموزشکده های فنی وحرفه ای استان با جذب فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و تربیت نیروی فنی ماهر و مورد نیاز صنایع و بخش کشاورزی نقش مهمی در تأمین نیروی متخصص بومی برای صنایع استان دارند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار