اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
رضایی: به‌زودی تقاص سختی از تکفیری‌ها گرفته خواهد شد +عکس دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن یادآوری حماسه رزمندگان مازندرانی در عبور از اروند در روزهای دفاع مقدس، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هر جنگ فراز و نشیب و پیروزی و شکستی دارد.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن یادآوری حماسه رزمندگان مازندرانی در عبور از اروند در روزهای دفاع مقدس، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هر جنگ فراز و نشیب و پیروزی و شکستی دارد. 

وی بیان داشت به‌زودی تقاص سختی از تکفیری‌ها گرفته خواهد شد. 

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

چند ماه پيش " خان طومان " در جنوب حلب آزاد شد ولی چند روز گذشته تکفیری‌ها با سوءاستفاده از آتش‌بس درحالی‌که نه هواپيماها و نه توپخانه ارتش سوريه فعال بود، غافلگيرانه به نیروهای سوری و مستشاران ایرانی حمله كردند و آن منطقه را گرفتند.  از نیروهای ارتش  عربستان و تركيه در پشتیبانی آتش برای تکفیری‌ها استفاده‌شده است، در اين نبرد مازندرانی‌های قهرمان با همان روحيه عبور از اروندرود، جنگيدند و تلفات سنگینی به تکفیری‌ها وارد كردند ، البته در هر جنگی فراز و نشيب پیروزی و شكست وجود دارد . اجر این شهدا مخلص نزد خداوند متعال محفوظ است. به شما وعده می‌دهم که از تکفیری‌ها،  این عمله‌های صهیونیسم، تقاص سختی گرفته خواهد شد. بی‌تردید نتيجه نهایی به عون الهی پيروزي مقاومت، دولت و ملت سوريه و ايران اسلامي است.

رضایی: به‌زودی تقاص سختی از تکفیری‌ها گرفته خواهد شد


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار