شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
در جلسه شورای اداری پست خوزستان بازارهای جذب شده جدید معرفی شد.

اولین جلسه شورای اداری پست استان خوزستان در سال 95 با حضور مدیرکل،معاونین و گروه اول روسای ادارات پست شهرستانهای استان خوزستان با بررسی بازارهای هدف در استان خوزستان و عملکرد بازاریابی ادارات پست شهرستانها برگزار شد.

در این جلسه که روسای ادارات پست شهرستانهای اهواز، آبادان، بهبهان ،خرمشهر، دزفول، شادگان ،شوشتر و ماهشهر در آن حضور داشتند، حموله مدیرکل پست استان خوزستان با ارائه گزارشی از سفر یک روزه مدیرعامل به خوزستان از توافقات به عمل آمده با منطقه آزاد اروند درخصوص ارائه خدمات پستی ویژه در این منطقه سخن گفت و افزود:با توجه به تفاهم صورت گرفته باید نسبت به احصای خدمات و سرویس های متعددی که در منطقه آزاد اروند وجود دارد اقدام کنیم و با تشکیل کارگروه مصوبات سفر مدیرعامل از قابلیت های موجود در این منطقه برای گسترش و توسعه خدمات و بازارهای پستی بهترین استفاده را ببریم.

حموله با اشاره به جلسه مدیرعامل با دفاتر پیشخوان دولت در پست استان تعامل بیشتر با دفاتر و کمک به گسترش کسب و کار آنها را با نگاه برد-برد برای مجموعه خواستار شد. مدیرکل پست استان خوزستان با برشماری اهمیت سرویس های زماندار مانند قرارداد امور مالیاتی، سرعت در ارائه این خدمات و جذب بازار لازم را در محدوده زمانی بسیار مهم دانست و بر پیاده سازی راهکارهای اجرایی ابلاغی تاکید کرد.

درکنار ارزیابی عملکرد ادارات پست شهرستانها؛گزارش بازاریابی های انجام شده در شهرستانهای استان خوزستان و بازارهای جذب شده سال جاری از مهم ترین مباحث جلسه شورای اداری پست استان بود که از آن جمله می توان به مذاکره با شرکت فیاکو ،نسیم خرمشهر،پنکه سازی آبادان،بسته بندی خرما،بازارهای کیف و کفش،فروشگاه های اینترنتی و شرکت نگار صنعت در شهرستانهای مختلف اشاره کرد.  

بیشتر بازارهای شناسایی و جذب شده که در گزارش ادارات پست شهرستانها اعلام شد در زمینه کالا و امانت و بازار الکترونیکی بود که نوید بخش وضعیت مثبت و رو به رشد این سرویس ها در سال جاری در پست استان خوزستان می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار