شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
قدردانی زنگنه بابت افزایش تولید و صادرات نفت
بیژن زنگنه، وزیر نفت از مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای افزایش تولید و صادرات نفت خام قدردانی کرد.

بیژن زنگنه، وزیر نفت از مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای افزایش تولید و صادرات نفت خام قدردانی کرد.
 
 به گزارش شوشان ، سید عبدالله موسوی مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز 18 اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت تشکیل شد، اقدامات این شرکت برای تحقق طرح افزایش تولید و صادرات نفت تشریح شد که این مساله مراتب تقدیر و تشکر ویژه وزیر از تلاش و پیگیری‌های مدیرعامل و مجموعه کارکنان مناطق نفت خیز جنوب را به همراه داشت.
 
وی درباره جزییات طرح افزایش تولید نفت افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت به منظور افزایش سریع صادرات نفت خام به سطح پیش از تحریم، کارگروهی به ریاست مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تشکیل  و با بررسی همه جانبه توان تولید در شرکت‌های تابعه به سرعت وظایف هر یک از شرکت‌ها ابلاغ شد.
 
موسوی تصریح کرد: تعهدات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که مسئولیت تولید بیش از 80 درصد نفت خام کشور را بر عهده دارد، در اواخر اسفند ماه سال 94 توسط مدیریت نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران ابلاغ شد.
 
وی عنوان کرد: متعاقبا به دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کارگروه افزایش تولید این شرکت، متشکل از مدیریت‌های ستادی ذیربط و شرکت‌های تابعه آغاز به کار کرد.
 
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: بر اساس تعهدات ابلاغی، تولید نفت این شرکت می‌بایست تا اول خردادماه امسال به سقف موردنظر برسد که با تلاش همه دست اندرکاران، افزایش تولید در 17 اردیبهشت ماه جاری یعنی دو هفته زودتر از موعد مقرر محقق شد.
 
موسوی گفت: تحقق برنامه افزایش تولید با حمایت‌های بی دریغ وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به ثمر نشست که بدین وسیله ما نیز تشکر ویژه خود را از آنان اعلام می‌داریم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
2
comment بله خواهش میکنیم
بیشتر تولید میکنیم
بیشتر صادر میکنیم
ولی یک سئوال ؟
ایا از این همه تولید و صادرات حق خوزستان این است
ایا بعد از این همه تولید وصادرات چگونه حاضر نشدید برای ریزگردها اعتبار تخصیص بدید
چطور حاضر هستید ما خاک بخوریم شما پول نفت را ؟
گرچه شوشان مترم حذف میکنند
منتهی به نظارت مردم خوزستان احترام قائل بشید ممنونم
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment هر سازمانی وظیفه ای بعهده دارد.سازمان آب ،تولید آب ،سازمان برق ؛تولید برق ،بهداشت و درمان متولی امر سلامت و شرکت نفت هم تولید نفت و گاز.مسایل عمرانی هم بعهده سا مان های ذیربط است.
تلاش مدیر عامل و کارکنان مناطق نفتخیز در تولید حداکثری پیش از موعد تعیین شده قابل ستایش و نشان از توانمندی این مجموعه دارد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment مرسی شوشان
از درج مطلب
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار