اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲

 

شوشان: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز کشور با تلاش کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در سال جهاد اقتصادی از مرز 454 هزار متر گذشت.

به گزارش شوشان، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت وگو با شانا اظهار کرد: این رکورد به همت مجموعه کارکنان در بخش های عملیاتی و پشتیبانی دستگاه های حفاری خشکی و دریایی شرکت برای نخستین بار درتاریخ صنعت حفاری ایران به ثبت رسید.

مهندس حیدر بهمنی با تبریک سال نو به کارکنان صنعت نفت کشور و بویژه کارکنان صنعت حفاری افزود: متراژ ثبت شده در مقایسه با دوره مشابه سال 1389 بیش از 98 هزار متر افزایش یافته است.

وی به تکمیل حفاری 190 حلقه چاه های نفت و گاز از جمله 22 حلقه چاه دریایی در این مدت اشاره کرد و گفت: بازسازی و ارتقاء دستگاه های حفاری، توسعه ناوگان حفاری از 63 دستگاه در پایان سال 89 به 71 دستگاه در سال 90 و همت مجموعه همکاران از دلایل کسب این موفقیت قابل توجه است.

بهمنی اضافه کرد: ارتقا سطح دانش فنی کارکنان، کاهش اتلاف زمان در کار، توجه جدی به مقررات ایمنی و استانداردها وتلاش شبانه روزی برای شتاب بخشی در عملیات حفاری و جلوافتادگی از برنامه های پیش بینی شده از دیگر نکات برجسته در دستیابی به رکورد پیش گفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: از چاه های تکمیل شده 98 حلقه توسعه ای؛ 4 حلقه اکتشافی و 88 حلقه تعمیری بود که 123 حلقه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز؛ 21 حلقه در گستره فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی؛ 20 حلقه در حوزه کاری شرکت فلات قاره و مابقی در قالب پروژه ها حفاری و برای بهره برداری به شرکت های طرف قرارداد واگذار کرد.

وی گفت: در این مدت در اجرای پروژه های حفاری 451 روز جلوافتادگی داشتیم که این موفقیت نیز از نظر اقتصادی برای کشور بسیار بااهمیت است.

بهمنی اظهار کرد: به موازات موفقیت های کسب شده در بخش حفاری، این شرکت در بخش خدمات جنبی فنی تخصصی و ویژه صنعت حفاری نیز که وجه تمایز آن در مقایسه با شرکت های فعال در این عرصه در جهان است فعالیت چشمگیری داشته و در سال گذشته نزدیک به 8 هزار عملیات به شرکت های حفاری و نفتی در سطح کشور ارایه شد.

شرکت ملی حفاری ایران، یکی ازشرکت های بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد و بیش از 90 درصد عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت را در مناطق خشکی و دریایی 11 استان نفت خیز کشور با به کار گیری بیش از 70 دستگاه حفاری انجام می دهد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار