شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
درحالی که طی روزهای گذشته و پیش از برگزاری جلسه فراکسیون امید، اصلاح‌طلبان از محمدرضا عارف، به عنوان اصلی ترین‌ گزینه خود برای ریاست مجلس یاد می‌کردند و وی را رئیس بی‌رقیب مجلس دهم با ۱۵۸ حامی معرفی می‌ دانستند؛ امروز روزنامه آفتاب یزد، سیاست جدیدی را در این خصوص اتخاذ کرد.

آفتاب یزد در ابتدای گزارش امروز(دوشنبه 95/2/20) خود با یادآوری تخریب های صورت گرفته توسط برخی اصولگرایان در سال‌های اخیر علیه لاریجانی،‌ با لحنی متفاوت خواست که رئیس مجلس این موارد را فراموش نکند.

روزنامه آفتاب در این گزارش بدون نام بردن از محمدرضا عارف به عنوان گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم با به کار بردن ادبیاتی متفاوت به نوعی دست به دامن علی لاریجانی شد!نویسنده آفتاب در این خصوص می‌نویسد: آقای لاریجانی شما خود نیز آگاهید که در طی این لااقل 3 سال آنهایی که پشت‌تان را خالی کردند و چه بسا علیه‌تان هجمه روا داشتند اصلاح‌طلبان نیستند بلکه همان‌هایی هستند که دو روز پیش برایشان سخنرانی کردید. اگر اصولگرایان از یاد برده‌اند که در این چند سال بر شما چه کردند خواهشا شما به این فراموشی دچار نشوید که داشتن فراموشی سیاسی حتی مصلحتی هرگز برازنده شما نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار