شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
فرماندار شهرستان کارون در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: به‌زودی کتابخانه سیار کانون در شهرستان کارون راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلام علیدادی در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کارون با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و همچنین همکاری‌های بسیار خوب این مرکز با مدارس آموزش و پرورش در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان این شهرستان افزود: تا پایان شش‌ماهه‌ی اول سال 1395 با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کتابخانه سیار برای کودکان و نوجوانان روستاهای اطراف شهرستان کارون راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های تأثیرگذار کانون از موقع راه‌اندازی آن در آذرماه 1392 تاکنون تأکید کرد: فضای این مرکز فرهنگی از لحاظ وسعت باید گسترش یابد و ما در نظر داریم در سال جاری ساختمان بزرگ‌تری را در شهرستان کارون در اختیار کانون قرار دهیم.

علیدادی در ادامه شهرستان کارون را تشنه فعالیت‌های فرهنگی معرفی کرد و یادآور شد: ما با راه‌اندازی کتابخانه سیار و همچنین گسترش فضای آموزشی کانون در راستای گسترش عدالت و توسعه اجتماعی قدم بر خواهیم داشت.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان کارون یک مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری ازجمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار