شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۳۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
الباجی منتخب مردم اهواز: همان‌طور که استاندار تغییرات ناگهانی را انجام داد، باید منتظر این تغییر ناگهانی هم می‌بود
وقتی مدیر اول اجرایی استان عوض شود، طبیعتا مشکلات بعدی را درپی خواهد داشت



منتخب مردم اهواز گفت: همان‌طور که استاندار تغییرات ناگهانی را انجام داد، باید منتظر این تغییر ناگهانی هم می‌بود. طبیعتا استان از این تغییر ناگهانی ضربه می‌خورد.

جواد کاظم‌نسب اظهار کرد: اطلاعی از نحوه تغییر استاندار ندارم؛ با وزیر کشور در رابطه با تغییرات در فرمانداری‌های استان بحثی شد ولی این‌که بر چه اساسی استاندار خوزستان تغییر کرده و این‌که آیا خود وزیر تصمیم گرفته‌اند یا هر دلیل دیگری بوده، در جریان نیستم.

وی افزود: در حاشیه جلسه و ضیافت شام رییس جمهور با منتخبان مجلس دهم، با وزیر کشور نشستی داشتیم و صحبت کردیم که جهت آرامش استان اگر امکان هست تغییر و تحول‌ها در فرمانداری‌های خوزستان متوقف شود و بعد از این‌که منتخبان به عنوان نماینده کار را آغاز کردند، خودشان با همفکری یا با نظر استاندار و تایید نمایندگان این تغییرات انجام شود.

کاظم‌نسب ادامه داد: این خواست ما از وزیر بود ولی دیگر من اطلاع کافی ندارم که وزیر دستور داده‌اند که استاندار خوزستان ابقا نشود یا این‌که موضوع چیز دیگری بوده است.

وی اظهار کرد: منتخبان این موضوعات را به سمع وزیر کشور رساندند اما در عزل استاندار خوزستان نقش ندارند. منتخبان در حاشیه نشست با رییس جمهور، از وزیر کشور خواستند که آقای مقتدایی این تغییر و تحول را متوقف کند تا بعدا این امر انجام شود. بسیاری از منتخبان این موضوع را مطرح کردند.

منتخب اهواز افزود: نمی‌توانم بگویم که این تغییر استاندار به دلیل همان اعتراضات نسبت به تغییر و تحولات در سطح فرمانداری‌های بوده است یا موضوعی از قبل بوده یا شاید وزیر کشور بنا داشته که بعد از انتخابات استاندار را تغییر دهد و شاید هم قضایای قبلی بوده است.

کاظم‌نسب تصریح کرد: نمی‌توانم در این زمینه نظر بدهم زیرا اطلاع کافی از این موضوع ندارم و ما تا به امروز هیچ ارتباطی با استاندار نداشتیم. تا پیش از این، منتخبان دیداری با آقای مقتدایی نداشتند و ایشان هم وقت نکردند که دعوت کنند وگرنه ما حاضر بودیم با هر شخصی که بتواند به مردم کمک کند جلسه بگذاریم و صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تغییر ناگهانی استاندار خوزستان چه تاثیری بر وضعیت استان خواهد داشت، گفت: همان‌طور که آقای استاندار تغییرات ناگهانی را انجام داد، باید منتظر این تغییر ناگهانی هم می‌بود. طبیعتا استان از این تغییر ناگهانی ضربه می‌خورد.

منتخب اهواز گفت: وقتی مدیر اول اجرایی استان عوض شود، طبیعتا مشکلات بعدی را درپی خواهد داشت. با این حال، این موضوع مربوط به وزیر کشور و هیات دولت است که تصمیم گرفتند و آن‌ها باید متوجه باشند که به استان لطمه‌ای نرسد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱۰
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
3
4
comment مردم میدونن امثال کاظمی نسب ها ،نمیتوانند مانند استاندار مقتدایی بفکر مشکلات استان و رفع انها باشند.اقای کاظم الباجی پا قدم خیری برای استان نداشتی .حداقل بقیه راه رو با مردم استان همصدا باش .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
1
3
comment یه جورایی دولت برای نمایندگان مجلس خود شیرینی میکنه.
میشه گفت این نمایندگان جدید مجلس ،نمایندگان دولت هستن نه مردم.
دولت برای پیشبرد اهدافش از جمله انتقال آب به استانهای مرکزی نمایندگان هم با این کارش ، که برکنار کردنه استاندار است همراه خودش میکنه، این وسط مردم خوزستان بازم سرشون کلاه میره ، ما هیچ وقت رنگ پیشرفت رو نمی بینیم. متاسفم که چنین استاندار شجاعی را از دست دادیم .
نمایندگان مردم خوزستان از همین حالا خودشونو نشون دادن که چقدر مدافع مردم هستن واقعا متاسفم که خوزستان چنین نمایندگان ......داره.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
1
comment بله بله درست است
comment
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
1
1
comment ...حال هم دروغ میگویید
comment
جاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
1
0
comment مقتدایی تجربه کار با حامیان اصلی شما که قبلا در مجلس حضور داشتند را دارد. بی شک وی و شما به خوبی می دانید که قصه چیست. امیدوارم آینده خوزستان از شر تمامیت خواهان در امان باشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
1
0
comment اگر شما و آقای ساری نقش نداشتید پس چرا گفتید استاندار باید منتظر این برخورد می بود
دم خروستان را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟
comment
خوستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
1
0
comment تمام منتخبین در این کار دخیل بودند وتمام این منتخبین برای حوزه های انتخابیشون از قبل از انتخابات مهره چینی کردند تا تونستن رای مردم را بگیرن از این کار دکتر مقتدایی ناراحت شدن و با دولت همسو شدن این منتخبین نماینده دولت هستن چشم ندارن ببین استان خوزستان پیشرفت کنه واقعا براشون متاسفم.
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
comment
0
1
comment جناب آقای مهندس الباجی
با سلام.لطفا به عهد خود وفا نمایید و با قدرت به کار خود ادامه دهید.و جلوی کسانی که منافعشان با تغییر استاندار به خطر افتاده است با قدرت بایستید.باشد که این استان از شر این قدرت طلبان حریص رها گردد.انشالله
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment آقای کاظم نسب باقدرت جلوی آنها بگیر چون منافعشان درخطر هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment چون مقتدایی سدی بود در مقابل زیادی خواهی تهرانی های بگیرد از رییس جمهور تا آن وزیر کشورش . جناب روحانی شما آن دنیا [...] هم برایت کم است . خوزستان و اب خوزستان مگه ارث [...]شماست که هرکجا بخواهید میبرید بابا بایید بیبنید ما در شهر اهواز و کارون و باوی اب فاضلاب میخوریم . یکبار اصفهان اب رو بورد حالا کرمان و یزد . چرا میخواهد همان بلایی که سر سیستان آوردید که زمانی غله کشور را تامیین میکرد سر خوزستان بیاورید . کشاورزان ما دیگر قادر به کشاورزی نیستند چون اب نیست . این است امیدی که به ما دادید اقای روحانی پس کلیدت چه شد زنگ زده . برایت این دولت تدبیر امید و نماینده ها [...] متاسف هستم چون با تناب پوسیده [...] تددبیر امیدش امدند جهت [...] به خوزستان . بارها نماینده استان جناب اقای سید شریف حسینی در مجلس به شما تذکر داد بابا خوزستان اب ندارد ولی شما هنوز تمع دارید به این اب و خاک
مدیر پایگاه برادر عزیز. مطلب شما به امانت منتشر شد ولی بایست دقت کرد که بهتر و منطقی تر و مستدل تر نیز می توان جهت احقاق حقوق سخن گفت تا تاثیر بیشتر داشته باشد. هر چند مباحث شما دردمندانه بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار