شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
 مركز كنترل و پايش محيط زيست كشور امروز سه شنبه اعلام كرد: هواي اهواز ناسالم، تبريز پاك و كلان شهرهاي تهران، كرج، اصفهان، اراك، شيراز و مشهد در شرايط سالم قرار دارد.

به گزارش گروه علمي ايرنا از مركز كنترل و پايش محيط زيست، براساس آنچه در سايت ماهواره اروپايي Eumetsat مشاهده شده است، تحليل وضعيت گرد و غبار از ساعت 8 صبح 20 ارديبهشت تا 8 صبح 21 ارديبهشت، به علت پوشش ابر در حال عبور كه در بيشتر نقاط كشور در طول روز قابل مشاهده است، 
امكان پذير نبود.
از حدود ساعت 18 روز گذشته گرد و غبار محلي رقيقي در بخش كوهستاني شمال غربي پديدار شد و تا صبح امروز تقريبا به همان صورت باقي ماند.

مجيد آزادي مدير گروه پژوهشي و هواشناسي ديناميك و هم ديدي پژوهشكده هواشناسي و علوم جوي به خبرنگار علمي ايرنا گفت: سرعت كنوني باد در تهران 4 متر بر ثانيه ( 14 كيلومتر بر ساعت)، ميزان ديد افقي بيش از 10 كيلومتر و رطوبت نسبي 13 درصد است. 

وي اظهار كرد: هواي كنوني تهران نيمه ابري با بيشينه دماي 29 و كمينه دماي 13 درجه سانتيگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است. 

آزادي گفت: هواي تهران براي 24 ساعت اول كمي ابري در بعد ازظهر افزايش ابر و رگبار و رعد و برق، 24 ساعت دوم نيمه ابري درپاره اي نقاط ابري در بعضي ساعات رگبار و رعد و برق و 24 ساعت سوم كمي ابري در بعد از ظهر افزايش ابر در بعضي ساعات رگبار و رعد و برق پيش بيني شده است، دماي كنوني تهران 27 درجه سانتيگراد و جهت وزش باد غربي گزارش شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار