شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
سیاسیون و نمایندگان مجلس اصل تفکیک قوا و دخالت در امور اجرایی کشور را جدی بگیرند. وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است و در حیطه اراده امور اجرایی قوای سه گانه و مجریه ورود غیر قانونی و دخالت ننمایند.

از بازنشستگی مقتدایی نمایش نامه قصه حسین کرد شبستری ننویسید. یک  استاندار به پایان دوران خدمت رسیده و به جای آیین برگزاری تکریم از دوران خدمت خدمت گذاران شایسته نیست از خداحافظی یک نماینده عالی دولت بهره برداری سیاسی بنماییم.

دخالت و اهرم های فشار نمایندگان مجلس و جناح های سیاسی در عزل و نصب وزیر محترم کشور مته بر خشاش زدن و تضعیف ماهیت کار اصل تفکیک قوا و دخالت در امور اجرایی کشور را به سهولت زیر سؤال می‌برد.

اجازه بدهید وزارت کشور متعهدانه و بر اساس معیارها، کاراکترها و چهارچوب قانون مدون در اصول حاکم بر انتصاب نمایندگان عالی دولت اختیار و تمرکز خود را از دست ندهد. مقتدایی از وزارت نفت در وزارت کشور مامور بود و از سال 94 نامه ی درخواست بازنشستگی خویش را به وزارت کشور تقدیم نمود که سرانجام با استعفای ایشان موافقت شد.

به قاعده نیست که اصول گرایان خوزستان استعفای مقتدایی و پایان دوران خدمت نماینده عالی دولت را نتیجه تذکرات خویش در مجلس بدانند! شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و اصلاح طلبان خوزستان نیز نمی بایست پایان دوران مقتدایی، یک استاندارد انقلابی را نتیجه شکست حزب خود طلقی نمایند!

به سپیدی و روشنایی روز بازنشستگی مقتدایی پس از انتخابات برای تحلیل گران فراجناحی مبرهن و روشن می نمود و غیر حرفه ای است که از رفتن مقتدایی بهره برداری سیاسی بنماییم. 

یک استاندار پس از پایان دوران خدمت خویش استعفای قانونی داده است برخی در این سراسیمه ی سیاسی شکست های حزب خود به دنبال چه میگردند!؟ اگر دلسوز مردم هستید به فرموده ی مقام معظم رهبری پیرو اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید. نمایندگان محترم مردم در مجلس تذکر عقلایی بدهند تا در سرنوشت عمومی مردم تاثیری عام المنفعه داشته باشد و هرگز به تذکرات برآمده ی از تفکر جناحی مبادرت ننمایید.

همین عزل و نصب های ناشی از فشار نمایندگان، گاه باعث روی کارآمدن افرادی ناکارآمد شده که در نهایت چوب این دخالت های بی مورد و عزل و نصب ها سفارشی در چشم مردم رفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار