اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
شوشان: محمودرضا ضرغامی گزینه نهایی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان خوزستان  در بهبهان که از عرصه رقابت بازماند و نتوانست وارد مجلس شود در  نامه ای را خطاب به فرماندار و مردم این شهر نوشته است. در این نامه که نسخه ای از آن به دست شوشان رسیده آمده است :

با سلام و درود به به ساحت مقدس شهدا و امـام شهـداء و سلام و احترام به مقـام عظماي ولايت و درود به رئيس جمهور و همه دست اندركاران دولت تدبير و اميد. و سلام به غيرت و شرافت مردم شريف و قهرمان و شهيدپرور بهبهان، آغاجاري، زيدون، تشان، منصوريه ، جولكي و بخش بزرگ حومه.

نامه من خطاب به يكايك شما عزيزان مي باشد و فرمانداري كه در شهر دارالمومنين بايد مالك اشتر باشد و از عدل و انصاف و حق الناس پاسداري نمايد. آقاي فرماندار، باسلام؛ رهبـر معظـم فرمـوده اند رأي مردم حـق الناس است. اينگونـه پاسداري نموده ايد؟!

آقاي فرماندار؛ آنچه از نتيجه انتخابات مهمتر و باارزشتر مي دانم، احترام به قانون و امنيت جامعه و مردم و حرمت نظام مي باشدكه به آن پايبند بوده و هستم و سلامت انتخابات را وقار مردم شهرمان و رعايت اخلاق و متانت هواداران اين حقير رقم زده، نه آنان كه در تخريب و بداخلاقي هاي انتخابات نقش آفرين بوده اند.

آقاي فرماندار؛ وقتي پا به عرصه انتخابات گذاشتم، مي دانستم اين راه مصائب دارد و سختي ها را به جان خريدم چون مي دانستم راه خدمت بي منت در شرايطي كه زر و زور و تزوير حاكم بر انتخابات شده است، آسان نيست. راهي كه برگزيدم، چون بر اساس با ميثاق با خدا در كنار ضريح مطهر امام هشتم (ع) و مزار شهداء بوده، به جلو بردم و سعي كردم در هر گامي كه بر مي دارم آنچه كه بر جاي مي گذارم اخلاق و حسن سلوك باشد و مي دانستم راه پيروز شدن هميشه سلامت نفس نيست و چاشني فريب و تخلف مي تواند پيروزي ظاهري را تضمين كند، كه كرد! اما راه صحيح را در آن نديدم و اصولاً طبع خود را فراتر از اين موضوعات مي دانستم.

آقاي فرماندار ! در روزهاي پاياني انتخابات حركت هاي ناميمون و ناشايست و غيرمتعارف و تخريب آشكار عليه ما در سطح شهر و روستا به شكل مديريت شده و سازمان يافته صورت گرفت، نمي دانم سناريوي نازيباي اين انتخابات را چه كسي نوشته كه حتي شما توان مقاومت در برابر تخريب قوانين و ضوابط اداري تان را نداشتيد؟! آيا حراست و صيانت از ضوابط اداري انتخابات حداقل وظيفه شما نبود؟!

آقاي فرماندار؛ هرچند اين انتخابات نيز يك غالب و چندين مغلوب داشت، اما بدليل وثوق و اعتماد مردم خود را سربلند مي دانم و در اين شرايط حساس كه احساس خوبي ندارم به مهرباني رسوال ا... (ص) و صلابت امام علي (ع) و مظلوميت امام حسين (ع) پناه مي برم. به آيات نمازم پناه مي برم (تنها تو را مي پرستم و تنها از تو ياري مي خواهم) و چونان هميشه راضي به رضاي اويم.

آقاي فرماندار؛ اين چند روزه سنگ صبور مردم اعم از زن و مرد بوده ام، چه اشك هايي كه نه فقط جوانان و نه فقط زنان كه حتي بزرگان ما اعم از زن و مرد ريخته اند. نه از آن جهت كه شكست خورده اند، از آن حيث كه مورد ظلم و تبعيض واقع شده اند. آيا براستي اينان سرمايه هاي واقعي نظام نيستند؟! چرا شور و شعورشان به بازي گرفته شد؟ چه كساني در مأيوس نمودن مردم مؤثر بوده اند؟ براستي خود را مسؤل نمي دانيد؟

مردم نجيب، هواداران عزيز و غيرتمندان

بوي‍‍ژه آنان كه در اين چندماهه در كارزار انتخاباتي در كنارمان بوده اند و سختي ها را به جان خريده و چه دوران پراضطرابي را پشت سر گذاشته، و اما چه صحنه هاي باشكوه و زيبايي را خلق نموده اند كه در تاريخ اين منطقه به يادگار مي ماند...

زحمات شبانه روزي شما را فراموش نخواهم كرد. حلاوت محبت و علاقه و شور و هيجاني را كه در شما ديدم، در ذهن خود حك نموده ام. البته همه به دنبال يك هدف بوده ايم و آن نجات شهرمان از عقب ماندگي هاي گذشته و كمك به جوانان، زنان و مرداني بود كه دلشان براي اين ديار مي¬تپد و دغدغه و توسعه و پيشرفت شهرشان آزارشان مي داد.

خداي من شاهد است كه نه براي نفع شخصي و كسب شهرت، كه در جهت رضاي خدا و خدمت به اين حوزه، با همراهي دولت، كه مي دانم عاشق اين مردم و اين سرزمين و سربلندي جهان اسلام است، پا به اين عرصه گذاشتم و در خود مي¬ديدم كه به واسطه ارتباطات و تعاملاتي كه با دولت تدبير و اميد داشته ام و با كمك شما، مسير پيشرفت و تعالي شهرمان را هموار و پيام آور شادي و خوشبختي براي مردم باشم. كه توفيق حاصل نشد و شايد من لايق اين كار نبوده ام.

اما به خدا توكل كنيم و شكرش را بجاي آوريم، زيرا سعادتمندي از آن كسي است كه در فضاي شكرگذاري زندگي كند، چه دنيا به كامش باشد و چه نباشد.
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
 هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
 صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
بهرحال دست هاي پيدا و پنهان اين فرصت طلايي را از ما گرفت، اما مطمئن باشيد ضرغامي در هر كجاي اين سرزمين كه باشد، با ياد و خاطره شما و به ذوق خدمت به شما نفس مي كشد و از هر كوششي براي ياريتان و توسعه ديارمان فروگذار نخواهد بود، و آنانكه به اين مردم خيانت كرده¬اند را به خدا واگذار نموده، كه بهتر ين قاضيان، وجدان بيدار خلق خدا خواهد بود.

و در پايان از همه آحاد مردم، كه پيروز واقعي ميدان و سرمايه¬هاي اصلي اين مملكت هستند صميمانه سپاسگزارم دست يكايك¬شان را به گرمي فشرده و مي¬بوسم و تقاضاي حلاليت از همه دارم.
خدايا
   
محمـودرضا ضرغامـي
 ارديبهشت 1395

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار