شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲
آیت الله حیدری در گفتگو با شوشان : نمی دانم رفتن مقتدایی استعفا بوده یا برکناری / لزوم انتصاب یک استاندار واجد شرایط / ضرورت انتصاب افراد شایسته / رفع حاشیه نشینی و بیکاری در اولویت استاندار آینده باشد/ تفاوتی نمی کند که استاندار بومی باشد یا نباشد
خوزستان نیاز به استانداری دارد که شرایط استان را بداند و با تدبیر به رفع مشکلات بپردازد. حال اگر استاندار بومی باشد بهتر است...
 

شوشان: آیت الله حیدری امام جمعه موقت اهواز در رابطه با فرایند تغییر استاندار خوزستان به خبرنگار شوشان گفت: در فرایند تغییر استاندار خوزستان نمی دانم رفتن مقتدایی از استانداری ، استعفا بوده است یا بازنشستگی و یا برکناری. در حال حاضر مهم این است که فرد جایگزین وی ، واجد شرایط لازم برای استانداری خوزستان باشد.

وی در ادامه افزود: استاندار جدید باید دردهای مردم خوزستان را بداند و عزمی راسخ برای برطرف کردن آن ها داشته باشد.

 آیت الله حیدری با اشاره به وجود قومیت های متعدد در استان گفت: با توجه به وجود قومیت ها و فرهنگ های متعدد در سراسر خوزستان ، اهمیت دادن به قومیت ها و تعامل در راستای توسعه استان امری ضروری ست و باید به گونه ای عمل شود تا با انتصاب افراد شایسته ، چرخه ی توسعه استان شتاب گیرد.

 امام جمعه موقت اهواز در ادامه به شوشان گفت: محرومیت ، حاشیه نشینی، بیکاری و... از جمله مواردی است که خوزستان را دچار بحران کرده است و انتظار می رود استاندار آینده برای حل و رفع این مسائل توجه و اهتمام جدی نماید.

 آیت الله حیدری در پاسخ به سوال دیگر شوشان مبنی بر انتصاب استاندار بومی یا غیر بومی در خوزستان ، گفت : تفاوتی نمی کند که استاندار بومی باشد یا نباشد . خوزستان نیاز به استانداری دارد  که شرایط استان را بداند و با تدبیر به رفع مشکلات بپردازد. حال اگر استاندار بومی باشد بهتر است چرا که به اوضاع خوزستان احاطه کافی خواهد داشت. اما از دید بنده بومی بودن یا نبودن ، در رده ی دوم یک انتخاب است. توانمندی و کارایی و شایستگی مبای انتصاب باید قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: تغییر استاندار در شرایط کنونی و اینکه در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را داریم کاری است که انجام شده،  تنها امیدواریم گزینه ی توانمندتری نسبت به مقتدایی انتخاب شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار