شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲

شهردار دزفول اعلام کرد: در حال حاظر گمنام ترین شهرها و کشورها می توانند خودشان را با ورزش فوتبال در دنیا معرفی نمایند.

محمد علی دوائی فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا استقبال تماشاچیان از فوتبال در دزفول پائین است گفت: اول اینکه ما یک ورزشگاه خوب و مجهز نداریم، دوم ، ورزش دزفول از گذشته تا حال فرق کرده است، بی انگیزگی به  این خاطر است که حرکت بزرگی در این راستا انجام نشده.

وی افزود: استعداد های بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد و اینکه نباید از ظرفیتهای دیگر شهرهای همجوار در شمال استان غافل شد ، بایستی از این پتانسیل استفاده شود ما توانایی پشتیبانی حداقل یک تیم دسته اولی فوتبال را داریم.

شهردار دزفول دلیل باقی ماندن تیم این شهرداری در لیگ دوم را کم تجربگی بازیکنان این تیم عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود، انشاءاله با حضور در لیگ یک ، با کمک مردم و مسئولان شور و نشاط را در علاقمندان به این ورزش پرطرفدار مضاعف نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری دزفول حامی بزرگ ورزش است که با تحت پوشش قرار دادن تیمهایی والیبال،بسکتبال، فوتبال و فوتسال هزینه ی بسیار خوبی نیز برای ورزش انجام داده است.

دوایی فر گفت:با قدرت از ورزش و فعالیتهای جوانان در میادین ورزشی حمایت می کنیم و با تقویت تیمهای ورزشی تحت پوشش، تولید جوش و خروش و انگیزه در جوانان خواهیم کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار