شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳

مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه چهار گفت: اولين واحد توليد نان صنعتي در خوزستان آماده بهره‌برداري است؛ اين واحد توليد آزمايشی خود را آغاز كرده و ظرفيت توليدي آن 35 تن در روز مي‌باشد.

شهباز خواجوي در گفت‌وگو با ايسنا عنوان‌كرد:‌ اين واحد با تكميل و رفع مشكلات جزئي از انتقال نان از واحدهاي توليدي به فروشگاه‌هاي سطح شهر آماده‌ي بهره‌برداري عمومي مي‌شود.

وي افزود: در صورتي كه از واحد توليد نان صنعتي استقبال خوبي شود نقطه‌ي آغازي جهت ايجاد واحدهاي توليد نان صنعتي ديگر خواهد شد.

مديرعامل شركت غله و بازرگاني منطقه چهار تصريح‌كرد: با توجه به اين‌كه ذائقه‌ي مردم بيشتر به سوي مصرف نان صنعتي مي‌شود، با فرهنگ‌سازي مصرف نان صنعتي قطعا مصرف مردم به سمت نان صنعتي خواهد رفت.

خواجوي در ادامه به خصوصیات این نوع نان اشاره کرد و گفت: نان صنعتي متناسب با هر سن توليد شده و به‌راحتي قابل هضم است؛ همچنين عاري از هرگونه افزودني‌هاي غيرمجاز بوده  و فرايند تخمير در آن رعايت مي‌شود؛ توليد آن نیز كاملا بهداشتي است.

مديرعامل شركت غله و بازرگاني منطقه چهار يادآورشد: اين واحد صنعتي توليدي زيرنظر بخش‌خصوصي و با تسهيلات در شهرك صنعتي ملي شماره 2 اهواز احداث شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار