شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
جعفر نوری موسی 

هم بازیکنان پرسپولیس فرزندان خودمان هستند و هم بازیکنان استقلال و هر دو تیم افتخار آفرین برای ایران هستند.

اما برد تیم خوزستان چند حسن داشته است. اولا تیم استانمان برده است و افتخاری است برای استانمان که مرکزنشینان, مرتب حقش را ضایع می کنند. دوم تیمی از استان های محروم پیروز شدواین یک تو دهنی بود به زرو زور تهرانیها.

سوما پول وسرمایه ابن مملکت به جیب اجنبی ها و مربی خارجی واریز نشد. چهارم اینکه بنا به فرمایش امام ورهبری معطم انقلاب به توان فرزندان خودمان اعتماد نمودیم وبه دریوزگی بیگانگان نرفتیم واز مربی داخلی استفاده نمودیم وشعار ما می توانیم را تحقق بخشیدیم ونشان دادیم که مسئولین خود باخته ای که نگاهشان به اجنبی است, اگر خائن نباشند و سودشان در ارتباط با بیرون نباشد حداقل در اشباه هستند .

پنجم...و در آخر مربی افتخار آفرین تیم خوزستان از برادران خودمان می باشد افتخاری است. در نهایت ضمن احترام ویژه و تبریک به بازیکنان پرسپولیس که توانستند با رشادت خود را به نایب قهرمانی برسانند این پیروزی تیم استقلال استان مان را درمقابل غول های ثروت بقیه استان ها تبریک می گویم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment هیچکس تو را باور نداشت تا همین چند دقیقه پیش ، حتی همین حالا که جام را به خانه برده ای ،
اصلا کسی نفهمید تو چطور قهرمان شدی ؟؟؟؟
حتی بازی آخرت هم در هیچ شبکه ای پخش نشد ، اما قهرمان بر نمیگردد و تو نجیبانه پیش رفتی و هیچ نگاه نکردی در چشمانه مغرور منتقدانت که هر هفته منتظر بودند تا زانو بزنی ولی تو تا آخر ایستادی .
تیمهای متمول تهرانی که با پول نفتهای تو برای تو شاخ و شانه کشیدند ، امروز دیدند که رنگ طلای خوزستان سیاه نیست ، آبی است .....
حتی ریزگردهای جنوب هم دیگر حریفت نمی شوند چون تو بر بام ایران و قله دماوند ایستاده ای ، جایی که هیچ ریز و درشتی به گرد پایت نمی رسد .


قهرمانیت مبارک استقلال خوزستان...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار