شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۷

شوشان: امسال بیش از دو هزار خادم در یادمان‌های دفاع‌مقدس به زائران خدمت می‌کنند.

به گزارش شوشان و به نقل از ایسنا، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اعلام این خبر گفت: بازدیدها نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است؛ برای نمونه، ما امسال در یادمان‌های شلمچه و اروند به طور روزانه به ترتيب 50 هزار و 30 هزار بازدید کننده داریم.

وي با تشکر از همکاری منظم مجلس و سپاه پاسداران در خصوص رفع بعضی از مشکلات موجود افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در دو سال اخیر همچنان در برخی از یادمان‌ها با مشکلات زیرساختی اعم از تامین آب شرب، سرویس‌های بهداشتی و آلودگی‌های محیطی از جمله آلودگی به میدان مین مواجه هستیم.

شاهوارپور در ادامه صحبت های خود به برخی مشکلات حاشیه‌ای از جمله وضعیت جاده‌ها، ضعف خدمت‌رسانی سرویس حمل و نقل عمومی و راه آهن اشاره کرد.

وی در خصوص حضور دانش‌آموزان در مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان اقدامات مناسبی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به اعزام یک میلیون نفر دانش‌آموز به یادمان‌ها اشاره کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در خصوص فعالیت و همکاری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن درس آمادگی دفاعی به صورت عملی، این درس در یادمان‌ها به صورت عملی آموزش داده می‌شود و این مهم باعث استقبال دانش‌آموزان از این یادمان‌ها شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار