اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

پس از شایعات زیادی مبنی بر عدم حضور حجت‌الاسلام علی فدیعمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل کار خود و مشغول شدن وی در سمت جدیدی در یکی از نهادهای مذهبی استان خوزستان، وی استعفای خود را به مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان تسلیم کرد.

فدیعمی برای تصدی سمت‌هایی در شهرستان آبادان، اهواز، دزفول و ... مد نظر بود اما وی از پذیرش هرگونه سمتی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خودداری کرده و خواستار خروج از جرگه مدیران این اداره است.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تلاش زیادی کردم که در شهرستان شوشتر وضعیت مناسبی را از نظر فرهنگی و تعامل با هنرمندان ایجاد کنم و در مدت دو سال گذشته در این باره زحمات زیادی کشیدم.

حجت‌الاسلام علی فدیعمی افزود: تعامل با هنرمندان و ایجاد وحدت میان همه طیف‌های هنرمندان کار بسیار دشواری است اما خوشبختانه در سایه تلاش‌های زیاد در دو سال گذشته در سطح شهرستان شوشتر همگرایی خوبی حاصل شد.

وی با اشاره به کمبودهایی که در مدت فعالیتش وجود داشت، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات اساسی اداره ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، نبود اعتبارات جاری برای فعالیت‌های هنری و مذهبی است و به این دلیل همواره تقاضای مردم برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری از اداره شهرستان شوشتر به صورت منفی پاسخ می‌گرفت.

گفته می‌شود در شرایط کنونی بنی‌هاشمی و عبداللهی گزینه‌های اصلی تصدی سمت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر هستند. این در حالی است که برخی از نهادهای تاثیرگذار معتقدند که رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر باید روحانی باشد و به این دلیل حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان باید به فکر پیدا کردن گزینه‌ شماره سه روحانی برای تصدی ریاست اداره ارشاد شوشتر باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار