اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
میثم رستگاری

بنام او که همیشه حق را سزاست و حقیقت را در پس پشت پرده پنهان نمی دارد و در ناباوری حق مظلوم را از ظالم میگیرد و نشان می دهد که باری خدای مهربان حقانیت همیشه حاضر و ناظر است. انسانهایی که همت کنند و دلشان در تپش شجاعت و حقیقت بتپد بار تعالی مزدشان را به بهترین نحو می دهد.

امروز این حقیقت بر ما مردم غم زده خوزستان جلوه گر شد!

برد غرور آفرین استقلال صنعتی خوزستان و قهرمانی شیرین، دلچسب، غرورآفرین و شایسته فرزندان این خطه گرمسیر و محروم با دنیایی از ثروت بی بهره نشان داد که باز هم مردم این جا جوانان اینجا زن و مرد اینجا دل در گرو عشقی دارند که به آن تعصب خوزستانی می گویند! جدن تعصب ریشه هایش را در بین این مردمان گسترده است که اینچنین جانانه جنگیدن تا قهرمانی را به ارمغان بیاورند! در پایتختی که از نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و کشاورزی و آب و برق این کهن سرزمین ارتزاق می کند اما غریبانه با او تا می کند دیدیم امروز در بهت خودش سوخت! فدراسیونی که همه کار کرد که نوبت به تهران برسد و جام قهرمانی را با یکصد هزار تماشاگرش جشن ملی بگیرد. دید اما نه! عدالتی وجود دارد! فدراسیونی که حتی یک نماینده حداقل در حد معاون چندم را به اهواز نفرستاد حاضر نشدن سوار بر هواپیما زحمت بدهند به این شهر بیایند! گویی جنگی در گرفته است و همه ایران بسیج به جایی شده اند که از آنجا امورات و زندگیشان می گذرد از جایی که دینش را به اسلام و انقلاب ادا کرده است!.

من یک خوزستانی که هیچ سهمی مثل بیشتر هم استانی هایم از این ثروت نداشته ایم اینک خوشحالترین فرد این کشورم! با غرور و افتخار خود را قهرمان می دانم! 

اینجاست که عدالت خودش را نشان می دهد. اینجاست که دل خونم از این همه بی عدالتی و بی توجهی سران حاکمیت به خودم و همشهریانم و مردم عزیزم که چند صباحیست همه یکرنگ و یک دل شده اند دلخوش شده است. وقتی برای بردن آب کارون ما آدم بد داستان شده ایم که نه یزدیدیان هستم یزد و کرمان و اصفهان و قم و ... از تشنگی هلاکند ما مردمان خوزستان یزدیدیان هستم و آب بر بسته ایم به روی حسینیان! الله اکبر و این همه شمشیر کشیدن بر مردم خوزستانی که آب شورشان کفاف خودشان را هم نمی دهد چه قصه پر غصه ای دارد.

زیباست برای من حمایت از استانداری که ایستاد تا آنجایی که هم استانی هایش نیفتند! زیباست اینک حمایتهایی که می بینم فارغ از هر چه سیاسی بازی های شوم روزگار، وقتی حمایت از یکدیگر را داریم می آموزیم و بماند که چقدر شمشیر بر ما برکشند همین حمایت هاست که کوه می سازد تا خوزستان روز به روز به یغما نرود! تا خوزستانی به تاراج نرود تا خوزستان غارت شده نشود!

عبدالله ویسی عزیز و بازیکنان غیرتمند استقلال خوزستان دمتان گرم که شادی آفریدید! خداوند حق نگهدار حقتان را به زیبایی داد که تلاش و گوشش بی ثمر نمی ماند. جدن خداقوت و مبارک باد این قهرمانی بر شما عزیزان.
والسلام

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار