شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
هفته آخر رقابت‎های لیگ دوچرخه‎سواری خوزستان با شناخت تیم‎ها و رکاب‎زنان برتر به پایان رسید.
 
خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه‎سواری استان اظهار کرد: مرحله پنجم این مسابقات روز گذشته (جمعه) در جاده کمربندی اندیمشک به ماهشهر برگزار شد.
 
وی با بیان این‎که مرحله از رقابت‎ها در ماده تایم‎تریل انفرادی و به مسافت 20 کیلومتر به انجام رسید، گفت: 32 رکاب‎زن از شهرستان‌های اهواز، ماهشهر، بهبهان، رامهرمز، شوش و اندیمشک در رقابت‎های این مرحله شرکت کردند.
 
دبیر هیات دوچرخه‎سواری خوزستان با اشاره به نفرات برتر این مرحله از رقابت‎ها، عنوان کرد: مصطفی لقمانیان از اندیمشک به مقام نخست دست یافت و پس از او، سعید عین‎الوند از شوش و خلیل زنگویی از ماهشهر دوم و سوم شدند.
 
وی افزود: در بخش تیمی این مرحله نیز اندیمشک اول شد، اهواز در جایگاه دوم قرار گرفت و ماهشهر عنوان سوم را کسب کرد.
 
حیاتی تصریح کرد: در مجموع پنج مرحله مسابقات و در بخش انفرادی هم مصطفی لقمانیان از اندیمشک قهرمان شد، خلیل زنگویی از ماهشهر به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و محمد باوی از اهواز نیز سوم شد.
 
وی در خصوص کیفیت این لیگ نیز گفت: باتوجه به این‌که قرار بود نفرات برتر لیگ را برای مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم، ورزشکاران این رشته با سعی و کوشش بیشتری در مسابقات استانی شرکت کردند و از آمادگی بهتری نسبت به گذشته برخوردار بودند.
 
دبیر هیات دوچرخه‎سواری خوزستان خاطرنشان کرد: نفرات اول تا پنجم لیگ دوچرخه‎سواری استان همواره آماده خواهند بود تا در قالب تیم استان در مسابقات کشوری شرکت کنند. ضمن این‌که اگر دوچرخه‎سوارانی باشند که بتوانند خودشان را در تست‎هایی که می‎گیریم به سطح این پنج نفر برسانند، آن‎ها نیز می‌توانند جایگزین این پنج نفر شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار