اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
علی کایدانی
 
محمد کیانوش راد، قدیر رجب زاده ، محمدرضا شمسایی ، هاشمی زاده ، ولی الله شجاع پوریان، سیدشریف حسینی ،غلامرضا شریعتی و حیصمی نامهایی است که این روزها برای استانداری خوزستان مطرح می شوند وجه مشترک این نامها این است که همگی خوزستانی اند و ما قصد نداریم به گزینه های غیر خوزستانی حتا فکرهم بکنیم و قطعا هیچ گزینه غیر خوزستانی را نخواهیم پذیرفت.

اما آیا برخی از این اسامی که افرادی سیاسی و بدون پشتوا نه تجربه اجرایی هستند می توانند استاندار خوزستان باشند؟

اخبار شنیده شده از جلسه اصلاح طلبان حاکی از اختلاف نظر شدید و جناح بندی آنها دارد گفته می شود در رای گیری شب گذشته اصلاح طلبان غلامرضا شریعتی با 2 رای و کیانوش راد با 18 رای جایگاه های سیاسی خود را تعیین کردند ، سئوال این است آیا برتن کننده ی قبای گشاد استانداری خوزستان که تاثیر زیادی بر توسعه استان دارد تنها باید توسط مجمع اصلاح طلبان استان تعیین شود؟ 

این مجمع اصلاح طلبان چگونه ترکیب آن تعیین شده و تعیین کنندگان ترکیب آن چه درصدی از مردم استان خوزستان هستند؟ 

پس اصل شایسته سالاری کجا رفته است؟ 

آیا این قبا را می توان بر تن هرکسی کرد؟ البته این سخنان به منزله نفی افراد یاد شده نیست و از انصاف دور نشویم که محمدرضا شمسایی ، قدیر رجب زاده ، هاشمی زاده و محمد کیانوش راد هر کدام مدیری توانمند و با تجربه هستند و می توانند در کسوت استاندار ظاهر شوند.

اما آیا سایر نامهای دیگر هم در حد استانداری خوزستان هستند ؟ یا اینکه به صرف تجربه سیاسی ونمایندگی در مجلس می توانند مدیری اجرایی برای خوزستان باشند؟

ای کاش عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان قدری ملاحظه کاری داشت و در انتخاب روش خود در استان با تعامل بیشتری اقدام می کرد تا ما امروز با وضعیت مبهمی در مدیریت استان مواجه نباشیم.

انشالله خداوند عاقبت استان ما را به خیر کند و مدیری بیاید که توان جانشینی عبدالحسن مقتدایی وچانه زنی های ملی در حد ایشان را داشته باشد.


برچسب ها: علی کایدانی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
سعیداوی کارمند بازنشسته وزارت کشور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
0
comment هرکدام از این 4نفر عزیزان باشند خوب است و ما به توانمندی این افراد ایمان داریم اما خداکند بیرون از دایره ی این افراد هیچ کس دیگری نباشد
comment
داريوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment دكتر شريعتي از همه اصلاح تر است
comment
م محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment به نظرمن باعنایت به شناخت استان و پیشنه سیاسی واجتماعی و..واز طرفی مدیریت باتجربه دکتر شجاعپوریان از دیگر کاندیدها اصلح تر میباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار