اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
دکتر هدایتی زاده: با راه اندازی این دستگاه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر، تحول عظیمی در اعمال جراحی انجام خواهد گرفت و حدود 80 درصد از عمل های جراحی ارتوپدی و ارولوژی بصورت بسته انجام می شود که با این کار میزان عفونت، بستری بیمار و درد بعد از عمل کاسته خواهد شد
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از نصب و راه اندازی دستگاه «سی آرم» برای اولین بار در اتاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه شایسته تر به بیماران و همچنین بهبود کیفیت خدمات درمانی ارائه شده در این بیمارستان این مهم محقق شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، دکتر زیبا هدایتی زاده اظهار کرد: به لطف خدا و با همت و پیگیری مجدانه و در راستای رفاه حال بیماران، اتاق عمل این بیمارستان مجهز به دستگاه رادیوگرافی c-arm شد.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شوشتر، تحول عظیمی در اعمال جراحی انجام خواهد گرفت و حدود 80 درصد از عمل های جراحی ارتوپدی و ارولوژی بصورت بسته انجام می شود (یعنی نیاز به عمل جراحی باز نمی باشد) که با این کار میزان عفونت، بستری بیمار و درد بعد از عمل کاسته خواهد شد.

سرپرست معاونت درمان دانشکده ادامه داد: این دستگاه با امکان کنترل و ارزیابی عملکردی که حین عمل جراحی به پزشک می دهد، ضریب خطا در اعمال جراحی را به حداقل ممکن می رساند و ارتقا کیفیت و افزایش سطح رضایت مندی بيماران را در پی خواهد داشت.

هدایتی زاده در پایان خاطر نشان کرد: جهت تامین این دستگاه اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده که 80 درصد آن از طریق هیات امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار